ویرات کوهلی قبل از فینال WTC به یاشاسوی جیسوال توصیه ضربتی می دهد. هواداران واکنش نشان می دهند. نگاه کن

تماشا کنید: ویرات کوهلی قبل از فینال WTC به یاشاسوی جیسوال توصیه ضربتی می دهد.  هواداران واکنش نشان می دهند

ویرات کوهلی و یاشاسوی جیسوال© اینستاگرام

شانزدهمین دوره لیگ برتر هند روز دوشنبه با قهرمانی چنای سوپر کینگز برای پنجمین بار به پایان رسید. در این فصل، بسیاری از بازیکنان بدون بازی مانند جیتش شارما، رینکو سینگ، سویاش شارما و غیره به دلیل عملکرد استثنایی خود به ستاره تبدیل شده اند. با این حال، یکی از بازیکنانی که به بحث شهر تبدیل شد و واقعاً همه را تحت تأثیر قرار داد، یاشاسوی جیسوال، بازکننده راجستان رویالز بود. این بتمن 21 ساله تنها در 14 مسابقه 625 دوش به ثمر رساند و برنده جایزه Opener شد.

قهرمانی های جیسوال در IPL به طور کامل به او پاداش داد زیرا او به عنوان بازیکن تعویضی برای فینال جام جهانی تست برابر استرالیا به تیم هند دعوت شد. بازکننده RR این فرصت را به جای روتوراج گایکواد به دست آورد، که به دلیل ازدواجش در 3 ژوئن از شرکت در این مسابقه انصراف داد.

فینال WTC در 7 ژوئن در The Oval برگزار می شود و جیسوال به همراه سایر بازیکنان در بریتانیا آمده است. ICC ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن جیسوال در حال ضربه زدن به تور و تمرین چند شوت دیده می‌شود.

او در حال نمایش مهارت های ضربتی خود در تحویل اسپینرها راویچاندران اشوین، آکسار پاتل و توری ها دیده شد. او همچنین نکاتی را از اشوین، که هم تیمی او در RR بود، گرفت. بعدها، جیسوال مدتی را با ماسترو ویرات کوهلی گذراند که در مورد انواع مختلف شوت ها به او آموزش داد.

این ویدیو در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و طرفداران آن را با نظرات خود پر کردند.

“جایسوال از شاه کهلی آموختن بهترین است!” یک طرفدار نوشت

یکی دیگر از طرفداران در این باره می گوید: «تماشای خفاش جیسوال یک بازی کلاسیک است… اتفاق بزرگ بعدی برای هند در تمام فرمت های کریکت.

یکی از طرفداران نوشت: “دریافتن درس از Ash، King، Rohit و سایر سالمندان مانند Pujara، به ویژه در قالب تست، فرصتی عالی برای Jaiswal است.”

جیسوال IPL 2023 را به عنوان پنجمین گلزن برتر فصل با پنج دهه پنجاه و یک قرن به پایان رساند. او میانگین درخشان 48 و نرخ اعتصاب فوق العاده 163 داشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله