ویرات کوهلی “آیا 1 کرور روپیه جریمه می شود…؟”: سونیل گاواسکار با “مجازات شدید” پس از درگیری با گوتام گامبیر پاک می شود

Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل درگیری بعد از بازی در IPL 2023 برای کل مسابقه جریمه شدند. این حادثه به دنبال بازی رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در روز دوشنبه رخ داد که اولی با 18 ران برنده شد. نوین الحق، پیسر افغانستان نیز به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ، 50 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد. در جریان بازی پرتنش در لاکنو، کهلی و نوین در حال رد و بدل کردن کلمات تند در زمین دیده شدند.

پس از پایان مسابقه، کوهلی و گامبیر قبل از اینکه این دو با یکدیگر درگیر شوند، دست دادن شدیدی داشتند.

کوهلی در حال صحبت با batsman LSG Kyle Myers دیده شد اما توسط Gambhir قطع شد.

با این حال، سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، از اینکه کوهلی و گامبیر به همدیگر رفتند راضی نبود.

“خب، من فقط چند وقت پیش تصاویر را دیدم، دیروز مسابقه را زنده ندیدم. این چیزها هرگز خوب به نظر نمی رسند. هزینه مسابقه 100 درصد چیست؟ هزینه مسابقه 100 درصد چیست؟ اگر کوهلی باشد، چه کسی می تواند روپیه باشد. 17 کرور برای RCB که به معنای 17 کرور برای 16 مسابقه احتمالی از جمله نیمه نهایی و فینال است. بنابراین شما در مورد کرور روپیه صحبت می کنید. آیا او 1 کرور یا بیشتر جریمه می شود “خب این مجازات بسیار سختی است” به نقل از India Today. گفته گاواسکار در استار اسپورت.

گاواسکار خواستار مجازات سخت گیرانه بازیکنان شد تا از بروز چنین وضعیتی در آینده جلوگیری شود.

من نمی‌دانم وضعیت گامبیر چگونه است. آنها باید مطمئن شوند که دیگر تکرار نمی شود. شما امیدوارید که دیگر تکرار نشود زیرا جریمه بسیار سختی است، چنین مجازات سختی. شما می خواهید سخت بازی کنید، رقابتی بازی کنید. .. اون موقع که داشتیم بازی میکردیم یه ذره شوخی میکرد ولی پرخاشی که الان میبینیم نبود. بسیاری از آن ها به این موضوع مربوط می شود که همه چیز در تلویزیون نیز پخش می شود. از آنجایی که در تلویزیون حضور دارید، احتمالاً همین کار را انجام می دهید.”

قابل توجه است که کوهلی و گامبیر که به ترتیب برای هند و دهلی با هم بازی کردند، در یک مسابقه IPL در سال 2013 نیز درگیر یک درگیری زشت در زمین شدند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله