ویرات کوهلی، آنوشکا شارما بازی بدمینتون بازی می کنند. اینترنت شگفت زده شده است – ببینید

تماشا کنید: ویرات کوهلی، آنوشکا شارما بدمینتون بازی می کنند.  اینترنت شوکه شده است

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما در حال بازی بدمینتون در یک رویداد.© Puma

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما یک زوج ستاره هستند که همیشه در کانون توجه قرار دارند. در حالی که کوهلی یک فوق ستاره کریکت است، آنوشکا یک بازیگر تحسین شده است. کوهلی اغلب گفته است که آنوشکا ستون قدرت او بوده است. او اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرده است. «وقتی از چنین فضایی برمی گردی. آسان است که بلافاصله بگویید “آه، همه چیز خیلی خوب است، همه چیز خوب است”. بنابراین ابتدا نام آنوشکا را ذکر می کنم زیرا او سختی های حضور در این موقعیت را دیده است. او آن را می داند. او سالها آنجا بود. او می داند که برای کنترل فشار اجتماعی چه چیزی لازم است. بنابراین گفتگوهای او با من همیشه ارزشمند بود. او حقیقت ساده را به من می گوید.” ویرات کوهلی در گفتگو با رابین اوتاپا ستاره سابق CSK در جیو سینما گفت. آنوشکا اغلب در حال حمایت از کوهلی از روی سکوها دیده می شود. او همچنین در چند مسابقه اخیر IPL شرکت کرده است.

اکنون، این دو چهره مشهور در حال بازی بدمینتون در یک رویداد تبلیغاتی دیده شده اند.

این زوج ستاره در سال 2017 ازدواج کردند و اکنون پدر و مادری مفتخر به یک دختر هستند. این دو اغلب در رویدادها و در تبلیغات تلویزیونی با هم دیده می شوند. اولین ملاقات آنها نیز سر صحنه یک آگهی تلویزیونی انجام شد. با این حال، ویرات کوهلی، مرد مطمئنی که در زمین کریکت حضور دارد، اکنون فاش کرده است که قبل از ملاقات با آنوشکا برای اولین بار در سال 2013، از اعصابش می لرزید. او حتی گفت که در حالت عصبی خود نیز نوعی اظهارات ناشیانه را بیان کرده است.

«به یاد دارم سال 2013 بود. من به تازگی به عنوان کاپیتان تور زیمبابوه منصوب شده بودم، به وجد آمده بودم. سپس مدیرم در مورد یک تبلیغ تلویزیونی تماس گرفت. او به من گفت که با آنوشکا شارما تیراندازی می کردم. او شناخته شده بود، یکی از بهترین بازیگران. به محض شنیدن این حرف دلم لرزید. خیلی عصبی بودم قبل از رفتن به صحنه فیلمبرداری (در یک فیلمبرداری تبلیغاتی در سال 2013) خیلی عصبی بودم. داشتم فکر میکردم “چطور بهش سلام کنم؟ چی بگم؟” کاملا از خودم دور بودم. 5 دقیقه قبلش رفتم اونجا. نفهمیدم قدش چقدره. عصبی بودن… اولین چیزی که به او گفتم کفش پاشنه بلند مناسب پوشیده است. اولین چیزی که وقتی پاشنه پاش را دیدم به او گفتم این بود که «بالای آن چیزی برای پوشیدن نداشتی؟» کهلی در چت گفت: با AB de Villiers در کانال YouTube Three Sixty.

موضوعات مطرح شده در این مقاله