ویرات کهلی پس از به ثمر رساندن رکورد ششمین تن IPL: “نگران حرف های کسی نباش زیرا…”

ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در حالی که صدها نفر پشت سر او هستند تا تیمش را برای حضور در پلی آف به رقابت بپردازند، روز پنجشنبه گفت که “برایش مهم نیست که دیگران چه می گویند” در مورد میزان ضربه ضعیف او در IPL. کوهلی 100 توپ شکست ناپذیری به ثمر رساند و 172 دوش را با کاپیتان فاف دو پلسیس (71) به ثمر رساند تا به RCB کمک کند تا با چهار توپ برای پیروزی در هشت ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد به هدف 187 برسد.

“من هرگز به اعداد گذشته نگاه نمی کنم. قبلا خیلی استرس داشتم به بچه‌ها می‌گفتم که به‌عنوان یک بازیکن IPL هم به من نگاه می‌کردند که “آره او خوب است، چند ضربه”. این ششمین صدمین IPL من است. گاهی اوقات به خودم اعتبار نمی دهم چون استرس زیادی دارم. برام مهم نیست بیرون چی میگن این نظر آنهاست. در مورد رکورد نه چندان عالی او در مقابل SRH.

وقتی خودتان در آن موقعیت هستید، می‌دانید که چگونه در بازی‌های کریکت برنده شوید. من این کار را برای مدت طولانی انجام داده‌ام، وقتی بازی می‌کنم، بازی‌ها را برای تیمم نمی‌برم. من به بازی کردن خود افتخار می‌کنم. با توجه به شرایط.» کوهی که بهترین بازیکن مسابقه شد، گفت.

کوهلی که اغلب به دلیل کاهش سرعت در میانه کادر مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت که دوست دارد به تکنیک خود وفادار بماند و از شوت های فانتزی خودداری کند.

“من هرگز مردی نبودم که این همه شوت فانتزی بازی کند. ما باید 12 ماه از سال را بازی کنیم. برای من، بازی کردن شوت های فانتزی و پرتاب ویکت دور نیست. این تست کریکت است (که بعد از IPL بالا می آید) من باید به تکنیک او وفادار بمانم و راه هایی برای پیروزی در بازی ها برای تیمش پیدا کنم.

“با توجه به مقیاس بازی کاملاً خاص است. من فکر می کردم SRH یک امتیاز واقعاً خوب دریافت کرد. توپ نیز بالا نگه داشت. فاف در سطح متفاوتی بود. من دو بازی آرام را پشت سر گذاشتم. روشی که من به تور زدم اینطور نیست. برو به وسط.” . در پاسخ به این سوال که راز پشت سر او و دو پلسیس چه بود که اینقدر خوب با هم کنار آمدند، کوهلی به شوخی گفت: “فکر می کنم این خالکوبی است. این بسیار شبیه به نحوه مبارزه من و AB است. یک چیز خوب وجود دارد. حسی از اینکه ما (او و دو پلسیس) کجا هستیم و چگونه بازی را به جلو ببریم. زمانی که برای RCB در اوج گرد هم آمدیم و تأثیر گذاشتیم، یک انتقال عالی برای ما بود.” صحبت در مورد حمایت جمعیت از RCB حتی با وجود اینکه این یک بازی خارج از خانه بود، کهلی گفت: “خوشا و سپاسگزارم از حمایت. من به فاف گفتم این مانند یک بازی خانگی است که برای RCB تشویق می شود و نام من را نیز می برد. احساس می کنم شما نمی توانید آن را ایجاد کنید. من این کار را نکردم. هر کسی را مجبور کن از من حمایت کند. موقعیتی شگفت انگیز است که در آن می توانی به افراد زیادی شادی بخشید.” دو پلسیس گفت که تیمش به خوبی توپ و چوب را در اختیار داشت.

“یک تعقیب و گریز شگفت انگیز. ما فکر می‌کردیم که ویکت خوبی بود و 200 با وجود کلاسن یک امتیاز بود. توپ های زیادی نمی چرخید یا روی ویکت گیر می کرد، بنابراین می خواستیم مثبت بازی کنیم.

“امروز در بازی آخر با چوب و توپ صاف بودیم. من و کهلی به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنیم، در مناطق مختلف خفاش می کنیم و جفت خوبی هستیم که برای ما خوب عمل می کند.

«کلید این است که شتاب به خانه بازگردد. شرایط بازی خارج از خانه سخت است. چیناسوامی در بازی دیگری که باید برنده شویم، باشکوه خواهد بود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله