ویدئوی ویروسی MS Dhoni را قبل از تمام شدن واشنگتن ساندار در زایمان نهایی نشان می دهد

MS Dhoni یکی از دستکش های خود را درآورد و قبل از آخرین توپ یک پرتاب آزاد انجام داد.© توییتر

چنای سوپر کینگز (CSK) در روز جمعه در استادیوم MA Chidambaram به برتری خود بر سان رایزر حیدرآباد ادامه داد و تیم ام اس دونی یک برد هفت ویکت را به ثبت رساند. CSK اکنون در 6 بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل SRH پیروز شده است. کاپیتان CSK، Dhoni، که پس از بازی به بازنشستگی خود اشاره کرد، پس از پیروزی تیمش در چهارمین بازی فصل، به دلیل نکات ظریف تاکتیکی خود در کانون توجه قرار گرفت. پس از 6 بازی، CSK با 8 امتیاز از 12 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

نمی توان منکر آگاهی Dhoni از این بازی شد که در جریان بازی مقابل SRH دوباره به نمایش درآمد.

با این اوصاف، ویدئویی از او که در حال تحت الشعاع قرار دادن توپ واشنگتن ساندار بر روی آخرین توپ مسابقه است، اکنون در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است.

یکی از کاربران توییتر که ویدئویی از فرار از سکوها را به اشتراک گذاشته بود، به دونی اشاره کرد که یکی از دستکش‌هایش را درآورده و قبل از آخرین توپ، یک ضربه ایستگاهی می‌زند.

ماتیسا پاتیرانا در حال بولینگ برای مارک یانسن بود. این بازیکن آفریقای جنوبی نتوانست چوب را با توپ وصل کند که مستقیماً در دستان دروازه بان قرار گرفت. به همان اندازه که Dhoni تیز بود، او به گولپشت پشت کنده ها ضربه زد تا SRH را به 134/7 محدود کند.

از نظر بازی، Jadeja با 3 بر 22 بهترین بازیکن CSK بود، در حالی که آبیشک شارما (34) بهترین گلزن سانرایزرز بود، که پس از فرستادن به خفاش توسط کاپیتان M S. Doni نتوانست به میدان برود.

بازیکنان SRH علیرغم مشارکت 35 ران در ویکت باز بین هری بروک (18 ساله) و شارما و 36 ران در ویکت دوم بین شارما و راهول تریپاتی (21) در حالی که اسپینرهای CSK به قدرت رسیدند، تزلزل کردند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله