ویدئویی از MS Dhoni که زانویش را در طول IPL 2023 بانداژ می‌کند در حال پخش شدن است. نگاه کن

ویدئویی از MS Dhoni که زانویش را در طول IPL 2023 بانداژ می‌کند در حال پخش شدن است.  نگاه کن

کاپیتان CSK MS Dhoni زانویش را بانداژ می کند.© توییتر

برای MS Dhoni، IPL 2023 از بسیاری جهات خاص بود. از همان ابتدای نسخه، یکی از مردانی که در هر سالنی با همه لطف و محبت مواجه شد، ام اس ثونی بود. هر جا که چنای سوپر کینگز بازی می‌کرد، در خانه در چنای یا در بازی‌های خارج از خانه، دونی جمعیت را تشویق می‌کرد که او را تشویق کنند. در پایان CSK از Dhoni با شکست گجرات تایتانز در فینال در احمدآباد عنوان قهرمانی IPL را به دست آورد. پس از فینال، دونی حتی اشاره کرد که سعی خواهد کرد یک فصل دیگر در IPL بازی کند، اما اضافه کرد که این کار به تلاش بدنی زیادی نیز نیاز دارد.

کاسی ویسواناتان، مدیر عامل شرکت، روز چهارشنبه گفت، دونی از ارتوپدی ورزشی در بمبئی در مورد وضعیت زانوی ضعیف چپ خود قبل از تماس برای درمان آن، نظر کارشناسی خواهد گرفت. اکنون ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دونی در حال بستن زانوی خود دیده می شود.

Dhoni تمام فصل IPL را با زانوی چپ خود به شدت پرانتز بازی کرد و در حالی که با توپ کاملاً خوب به نظر می رسید، در بیشتر مواقع فقط در شماره 8 ضربه می زد و به نظر نمی رسید سریع بین ویکت ها بدود.

بله، درست است که دونی در مورد آسیب دیدگی زانوی چپ خود توصیه های پزشکی دریافت می کند و بر این اساس تصمیم می گیرد. ویسواناتان به PTI گفت: اگر جراحی توصیه شود، که تنها پس از گزارش‌ها می‌توان آن را مشخص کرد، این کاملاً تماس او خواهد بود.

آیا احتمال انصراف Dhoni از بازی در فصل آینده و در نتیجه آزاد کردن کیف پول 15 کرور روپیه برای مینی مزایده وجود دارد، مدیر عامل شرکت گفت: “راستش، ما حتی به این موضوع فکر نمی کنیم زیرا هنوز به آن مرحله نرسیده ایم. .

“این کاملا به Dhoni بستگی دارد. اما می توانم به شما بگویم که در CSK ما به این موضوع فکر نکردیم.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله