ویجیکومار ویشاک کیست؟ حس جدید بولینگ برای RCB در IPL 2023

Vijaykumar Vyshak در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

لیگ برتر هند (IPL) 2023 روز شنبه یک قهرمان جدید پیدا کرد و نام او ویجیکومار ویشاک است. توپ گیر 26 ساله سریع از کارناتاکا ثابت کرد که ستاره رویال چلنجرز بنگلور است زیرا او سه ویکت برای هدایت تیمش به پیروزی مقابل دهلی کپیتالز در استادیوم ام چیناسوامی در بنگلور به دست آورد. این بازیکن کریکت پس از عملکرد درخشانش در جام سید مشتاق علی، به عنوان جانشین مجروح راجت پاتیدار وارد کناره شد. او در 10 مسابقه درجه یک 38 ویکت گرفت و در کریکت T20 در 14 بازی با 22 ویکت به پایان رسید.

ویشاک که در روز شنبه در اولین بازی خود در IPL یک امتیاز چشمگیر 3 بر 20 مقابل دهلی کپیتالز گرفت، در مورد بولینگ نگران بود اما پس از اینکه مدیریت تیم به او گفت “خود را ثابت کند” اعتماد به نفس پیدا کرد.

این بازیکن 26 ساله به طرز ماهرانه ای طول خود را ترکیب کرد، سرعت خود را تغییر داد و یک توپ استخوانی عالی با درز عمودی برای غافلگیر کردن batsmen های DC به دست آورد.

ویشک در مراسم معرفی گفت: “من آماده کاسه بازی نبودم اما فاف آمد و دوباره به من گفت “شاید می توانی آهسته تر بروی” بنابراین فکر کردم این کار را انجام دهم و ویکت را گرفتم.” پس از برد 23 ران RCB.

این بسیار مهم است زیرا مدیریت به من گفته است که خودم را ثابت کنم، بنابراین فکر می کنم این کار را انجام دادم و از عملکرد بسیار خوشحالم.

فاف وارد شد و به من گفت که ویکت کمی نگه داشته است، بنابراین من قدرتم را بالا نگه داشتم و آهسته تر توپ زدم و فکر می کنم این به من کمک کرد. ویشاک یک پرتاب هوشمندانه آهسته‌تر انجام داد تا اولین ویکت خود را در قالب دیوید وارنر به دست آورد و توپ مشت او توسط آکسار پاتل پرتاب شد.

من دو سال است که روی این موضوع کار می‌کنم، بنابراین فکر می‌کنم بالاخره نتیجه داده است.» برای شروع، ویشاک در حراج IPL فروخته نشد و RCB او را به جای مصدوم راجات پاتیدار به خدمت گرفت.

“من مدت زیادی منتظر این فرصت بودم. من سخت کار کردم، بنابراین فکر می کنم نتیجه داده است.”

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله