وقتی یوونتوس با نتیجه 4-1 اسپایس را شکست داد ، رونالدو بازگشت و 2 امتیاز کسب کرد – فوتبال

کریستیانو رونالدو در بازگشت بازگشت خود با دو بار گلزنی بهبودی خود را از ویروس کرونا نشان داد تا یوونتوس روز یکشنبه با نتیجه 4-1 Spice که اخیراً پیشرفته بود را شکست دهد.

یوونتوس تلاش زیادی برای شکستن “ادویه” کرد تا اینکه در دقیقه 56 رونالدو تعویض شد. سه دقیقه بعد ، او “یوونتوس” را با نتیجه 2 بر 1 قرار داد و همچنین یک پنالتی را نیز به ثبت رساند تا نتیجه “بیانکانی” ثبت شود.

آندره پیرلو ، مربی یوونتوس گفت: “ما بازی خوبی داشتیم ، باید در نیمه اول بالینی بیشتری داشته باشیم و مسابقه را زودتر تمام کنیم.”

“سپس همه ما موفق شدیم که در نیمه دوم با تمایل به پیروزی در مسابقه برگشتیم و کریستیانو به ما کمک کرد.”

یوونتوس با کسب چهار امتیاز کمتر از رهبر میلان که در اودینزه با نتیجه 2 بر 1 به لطف زلاتان ابراهیموویچ برنده فقید پیروز شد ، مقام سوم را به دست آورد. ساسولو شگفت انگیز با پیروزی 2-0 برابر ناپولی با اختلاف دو امتیاز به میلان رفت.

رونالدو پس از انجام آزمایش مثبت روی COVID-19 هنگام انجام وظایف بین المللی به مدت سه هفته بیرون بود. این مهاجم پرتغالی سه مسابقه یوونتوس را از دست داده است – یک تساوی با کروتون و هلاس ورونا در سری A و همچنین یک شکست برای بارسلونا در لیگ قهرمانان.

رونالدو از روی نیمکت مقابل “اسپایس” شروع کرد و آلوارو مارات دوباره در ترکیب اصلی جایگزین او شد.

روز چهارشنبه ، ماراتا با سه امتیاز آفساید مقابل بارسلونا محروم شد و وقتی در دقیقه 14 از ارسال وستون مک کنی شوت زد ، پرچم دوباره به اهتزاز درآمد ، اما این بار با بازبینی ویدیویی به او کمک کرد و یک گل به ثمر رسید.

به زودی گل مارات در آفساید به ثمر رسید و اسپایس با رد تلاش های توماس پوبگی سطح را بالا برد.

در ابتدای نیمه دوم ، رونالدو جایگزین پائولو دیبالا شد و او بلافاصله تحت تأثیر توپ مارات قرار گرفت ، دروازه بان را شکست داد و در دروازه خالی گل زد.

در عوض ، آدریان رابیو برتری یووه را افزایش داد و هنگامی که پائولو بارتولومئو روی فدریکو کیزا برخورد کرد ، بیانکانری ها پنالتی دریافت کردند.

رونالدو قدم برداشت و با جسارت یک ضربه ایستگاهی به تور دروازه زد.

جادوی ایبرا

ابراهیموویچ سال ها با حمله زمینی به مدت هفت دقیقه ادامه داد تا هر سه امتیاز را برای آث میلان بدست آورد ، که این روند شکست ناپذیری آنها را به 23 مسابقه افزایش داد.

او همچنین درب باز کن Frank Cassie را نصب کرد. ابراهیموویچ 39 ساله که اخیراً از ویروس کرونا بهبود یافته است ، در چهار مسابقه اخیر خود در لیگ هفت گل به ثمر رسانده است.

میلان در دقیقه 18 با یک حرکت عالی تیمی تیم را هدایت کرد. اسماعیل بناسر یک توپ بلند از بالای سر ارسال کرد که سینه ابراهیموویچ قبل از ارسال آن به کاسی که آن را در گوشه سمت راست بالا به ثمر رساند ، آن را بلند و بلند کرد.

اودینزه در ابتدای نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند ، وقتی آلسیو رومانولی روی ایگناسیو پوستو خطا کرد و رودریگو دی پل این پنالتی را دریافت کرد.

به نظر می رسد که این مسابقه به تساوی رسیده است ، ابراهیموویچ به احتمال زیاد واکنش نشان داد تا توپ را از روی دروازه حریف بدست آورد.

سایر مسابقات

ساسولا به لطف گل های مانوئل لوکاتلی و ماکسیم لوپز ، با شکست اولین شکست ناپولی در زمین ، به مقام دوم رسید. تنها شکست دیگر “ناپولی” توسط داور لیگ به دلیل عدم حضور در برابر “یوونتوس” در برابر شیوع ویروس کرونا تعیین شد. رسیدگی به شکایت در دست بررسی است.

دو گل با هدف توقف ، “لاتزیو” پیروزی در “تورینو” را با نتیجه 4 بر 3 ربود.

تورینو فکر می کرد که به اولین برد فصل خود نزدیک است که در سه دقیقه مانده به پایان بازی Saša Lukić 3 – 2 جلو افتاد ، اما Ciro Immobile پنج دقیقه قبل از پایان وقت گل تساوی را به ثمر رساند و فیلیپه کایسدو موفق شد در این دیدار گلزنی کند.

همچنین “سمپدوریا” و “جنوا” در دربی به تساوی یک بر یک رسیدند. بازی اندکی پس از شروع با مشعلی که از خارج از استادیوم با مینی چتر وصل شده و در زمین فرود آمد قطع شد.

تحت محدودیت های اخیر در گسترش ویروس کرونا به استادیوم های ایتالیا ، بازدید از طرفداران ممنوع است.

لئوناردو اسپینازولا و پدرو در پیروزی 2-0 “رم” در خارج از خانه “فیورنتینا” گلزنی کردند که 10 نفر به پایان رسید.