“وقتی پیر شدی…”: ام اس ثونی در ارائه پس از بازی. پاسخ هارشا بوگل طلا است

چنای سوپر کینگز در روز جمعه در بازی جمعه IPL 2023 سان رایزرز حیدرآباد را با هفت ویکت شکست داد. پس از مسابقه، کاپیتان CSK، ام اس دونی، یک گفتگوی سرگرم کننده با هارشا بوگل، مفسر و تحلیلگر کهنه کار کریکت داشت و در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد. Dhoni از عدم اعطای جایزه “بهترین شکار” ابراز ناامیدی کرد. این مرد 41 ساله یک شکار خیره کننده از پشت کنده ها گرفت تا آیدن مارکرام کاپیتان SRH را از بازی بولینگ ماهیش تکشانا اخراج کند.

بعد از اینکه تکسانا از خفاش مارکرام لبه بیرونی ضخیمی پیدا کرد، Dhoni فرصت زیادی برای واکنش نداشت.

Dhoni به Bhogle گفت که گرفتن آسان نبود زیرا او در موقعیت اشتباه ایستاده بود.

“من در موقعیت اشتباهی قرار داشتم. فقط به این دلیل که ما دستکش می پوشیم، مردم فکر می کنند این کار بسیار آسان است. من احساس کردم این یک شکار فوق العاده بود، نه به خاطر توانایی شما، زیرا گاهی اوقات شما در زمان اشتباه در مکان اشتباه قرار می گیرید و می گیرید. من یک بازی را به یاد می آورم که راهول دراوید چنین چیزی را حفظ کرد. با بزرگتر شدن، این تنها زمانی است که تجربه کسب می کنید. مگر اینکه ساچین تندولکار باشید و از 16-17 بازی را شروع کنید.

با این حال، هارشا با پاسخی شوخ‌آمیز گفت: «تو پیر نیستی».

Dhoni، 41 ساله، افزود: “قطعاً پیر است! شما نمی توانید از آن دور شوید.”

صحبت از مسابقه شد، راویندرا جادجا با نتیجه 3-22 باعث شد تا CSK در شرایط بازی دوستانه در خانه به برتری یکنواخت در هفت ویکت بر SRH برسد.

میهمانان تنها توانستند نتیجه 134-7 را پس از ارسال به خفاش انجام دهند و طلسم چهار ران Jadeja برای سوپر کینگز قبل از اینکه او بتواند حرکت کند، اینینگ های آنها را خاموش کرد.

در پاسخ، میزبان به 138-3 کاهش یافت، با هشت توپ خالی، زمانی که دوون کانوی بازکننده سومین نیم قرن متوالی خود در مسابقات را به ثمر رساند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله