وقتی نواک جوکوویچ از جشن گرفتن گل خود تقلید می کند ، کریستیانو رونالدو پاسخ می دهد. تماشا کردن

نواک جوکوویچ قبل از اینکه دستان خود را به صورت مایل به پایین ببرد ، با یک فریاد داغ شروع کرد.© توییتر


نواک جوکوویچ تلاشی برای تکرار سبک محبوب جشن گرفتن کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست یوونتوس ، پس از به ثمر رساندن یک گل دید. جوکوویچ قبل از اینکه دستان خود را به طور مایل به پایین براند ، با یک فریاد داغ شروع کرد و با خنده پایان یافت. تلاش ستاره تنیس در ویدئویی که در حساب رسمی تور ATP منتشر شده ثبت شده است. در تیتر توییتر آمده است: “کریستینو را ازJokerNole جشن بگیرید! ببینید چرا 1 № در روزهای آینده در جهان جشن گرفته می شود … # NittoATPFinals | #ATPTour” جوکوویچ قبل از جویا شدن نظر خود در مورد تلاش های خود ، با اشاره به مسیحی به این توییت پاسخ داد. توییت صربستان می نویسد: “Cristiano چگونه کار کردم؟”

بوق تجاری

فوق ستاره پرتغالی به ندرت به سکوی شبکه اجتماعی پاسخ می دهد ، اما در این مورد با بازخورد دادن در مورد تلاش ، پرهیز از خودداری کرد. این فوتبالیست به دنبال چهره تامل کننده شکلک گفت: “بد نیست ، داداش”.

جوکوویچ قبلاً سعی کرده بود که مهارت پرش به بلندی کریستیانو را بیاموزد و این دو نفر او را در همان ویدئویی که توسط فوتبالیست منتشر شده بود ، تمرین کردند.

“آموزش پرش به نواک جوکوویچ !! دیدن شما و تمرین کردن با شما دوست خوب بود !!” ، – در زیرنویس این فوتبالیست پرتغالی در پیامی در اینستاگرام گفت:

بالا رفته

پرتغالی پس از به ثمر رساندن 102مین گل خود به پرتغال ، چهارشنبه با نتیجه 7 بر صفر آندورا را شکست داد ، به رکورد بیشترین گل بین المللی (109) نزدیک می شود.

از طرف دیگر جوکوویچ تا فینال ATP 2020 در لندن تمرین می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید