“وقتی در سال 2018 به MI بازگشتم”: سوریاکومار یاداو در “نقطه عطف بزرگ” در حرفه

سوریاکومار یاداو، ستاره خفاش‌کننده هندی‌های بمبئی، پیش از مسابقه مقدماتی 2 مقابل قهرمان فعلی گجرات تایتانز (GT) در لیگ برتر هند (IPL) 2023، گفت اعتمادی که MI به او نشان داده است که به او اجازه می‌دهد تا با این نظم مقابله کند، نقطه عطفی بوده است. در حرفه خود سوریاکومار پیش از بازی مقدماتی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز در احمدآباد در روز جمعه مصاحبه اختصاصی با JioCinema داشت.

سوریاکومار در مورد اینکه چگونه سرخپوستان بمبئی به او احساس خانواده می دهند صحبت کرد و گفت که بازگشت به اردوگاه MI مانند بازگشت به خانه در سال 2018 است.

زمانی که در سال 2018 به هندی‌های بمبئی برگشتم، احساس می‌کردم که با خانواده‌ام برگشته‌ام، آنها به من ایمان زیادی داشتند و به من فرصتی دادند تا به ترتیب بالاتر بروم و این یک نقطه عطف بزرگ بود. من در سال 2018 امتیاز گرفتم و نقشم از سال آینده تغییر کرد. سپس متوجه شدم که نقش من در تیم خواهد بود.

آنها در نقشم به من شفافیت دادند و به من اعتماد کردند، وقت آن است که به آنها پول بدهم و بازی خود را به سطح بعدی ببرم. سعی کردم بازی ام را به سطح بالاتری برسانم و تمرین کردم. آنها 2 قدم برداشتند، من 4 قدم. ارتباط قوی است.”

Suryakumar در مورد MI به عنوان یک فرنچایز صحبت کرد، “این فرنچایز به شما همه چیز را می دهد تا به شما کمک کند بازیکن بهتری شوید. چه امکانات آموزشی و چه حمایت روانی. تقریباً شبیه خانه شماست. شما فقط باید 1 درصد تلاش کنید، 99 درصد از فرنچایز حاصل می شود.”

سوریاکومار در حال حاضر هشتمین گلزن برتر IPL 2023 است. او در 14 مسابقه، 511 دوش با میانگین 42.58 و نرخ ضربه 185.58 به ثمر رسانده است. او یک قرن و چهار دهه پنجاه را به ثمر رساند، بهترین امتیاز 103*. او موفقیت خود را در کریکت با رنگ های هندی تکرار کرد. او در 48 مسابقه و 46 اینینگ، 1675 دوش با میانگین 46.52 و نرخ ضربه 175.76 به ثمر رساند. او سه قرن و 13 دهه پنجاه در رنگ های هندی دارد. او برنده جایزه ICC Male T20I بازیکن سال 2022 برای اجراهایش در قالب کوتاهتر شد.

MI مرحله لیگ را با هشت برد، شش باخت و 16 امتیاز به پایان رساند و در رده چهارم جدول امتیازی قرار گرفت. در صورت از دست دادن این حذفی مقابل LSG از دور مسابقات حذف خواهند شد. در صورت پیروزی، آنها در مرحله مقدماتی دوم با گجرات تایتانز بازی خواهند کرد که تیمی را که در فینال 28 می به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت، مشخص خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله