“وقتی او می رود…: کاپیتان قهرمان جام جهانی خلاء بزرگی را در دوران CSK Post MS Dhoni پیش بینی می کند.

Eoin Morgan گفت که غیبت MS Dhoni خلأ بزرگی را در اردوگاه CSK ایجاد خواهد کرد.© AFP

پس از اینکه چنای سوپر کینگز (CSK) سان رایزر حیدرآباد را با هفت ویکت شکست داد، ام اس دونی در مراسم معرفی پس از بازی در بهترین حالت خود بود. Dhoni در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد و همچنین به بازنشستگی خود پس از فصل جاری لیگ برتر هند اشاره کرد. این بازیکن 41 ساله در پاسخ به سوالی درباره حمایت هواداران خانگی گفت: “از مرحله پایانی زندگی ام لذت می برم”. هرچه گفته شود و انجام شود، این آخرین مرحله زندگی حرفه ای من است، هر چقدر هم که بازی کنم. بسیار مهم است که از آن لذت ببرید.”

ایین مورگان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، قهرمان جام جهانی، در پاسخ به اظهارات او گفت که غیبت دونی پس از اینکه تصمیم گرفت کفش‌هایش را آویزان کند، خلأ بزرگی در اردوگاه CSK ایجاد می‌کند.

“فقط دیدنش عالی است. آنها به عنوان یک رهبر از او بسیار سپاسگزار هستند. اما با رفتنش متوجه خواهید شد که چقدر دلتان برای او تنگ شده است. و احساس خواهد شد. مجریان وقتی کارش تمام شود دلشان برای او تنگ خواهد شد.» ایندیا تودی به نقل از مورگان در جیو سینما گفت.

مورگان از دونی به خاطر رهبری او تمجید کرد و همچنین پیشنهاد کرد که کهنه سرباز از زمان خود با CSK لذت می برد.

“فکر می‌کنم این بزرگترین چیزی بود که از مصاحبه گرفته شد. فقط انرژی او در مورد چیزی که در موردش صحبت می‌کرد. واقعاً کلاس زیادی را به همراه داشت، اما همچنین نشان داد که او چقدر از رهبری این گروه لذت می‌برد. در اتاق، می توانید ببینید که او در طول بازی چقدر متحرک است. بلافاصله پس از بازی، او تمام اطلاعاتی را که در طول سال ها جمع آوری کرده است، منتقل می کند. در واقع، او بسیار متواضع است که می بیند در موقعیت اشتباهی قرار گرفته است. او اینطور نبود، ” او اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله