وصله بد Rohit Sharma همچنان ادامه دارد و CSK Break ‘Chepauk Jinx’ در برابر MI پس از 13 سال ادامه دارد.

دویدن بی ثمر روهیت شارما با بید ادامه یافت زیرا سوپر کینگز چنای با یک برد آسان شش ویکت در یک مسابقه IPL در Chepauk در روز شنبه، بدبختی 13 ساله خانگی را در برابر هندی های بمبئی شکست داد. روند وحشتناک کاپیتان هندی در IPL از آخرین دوره بازی ادامه یافت زیرا او نتوانست برای دومین مسابقه متوالی گلزنان را به دردسر بیندازد زیرا MI امتیاز زیر 139 برای 8 را در برابر عملکرد الهام گرفته از CSK با سرعت و سه بازیکن دیپاک چهار (2) منتشر کرد. / 18 در 4 اور). ، مرد مسابقه ماتیش پاتیران (3/15 در 4 اور) و توشار دشپنده (2/25 در 4 اور).

تعقیب و گریز یک راهپیمایی بود زیرا دوون کانوی (44 توپ از 42 توپ) نقش لنگر را کاملاً پس از ضربه تاولناک 16-30 روتوراج گایکواد بازی کرد. این برد در 17.5 اور تکمیل شد و CSK پس از گجرات تایتانز در جدول امتیازات به رده دوم پرید.

کاپیتان ماهندرا سینگ دونی دوش های برنده را به ثمر رساند تا جمعیت مشتاق Chepauk را به وجد آورد. CSK آخرین بار در سال 2010 مقابل MI در Chepauk پیروز شد، قبل از اینکه هند به رهبری دونی در جام جهانی ODI قهرمان شود.

این یک شکست ناامید کننده برای MI بود زیرا آنها با 10 امتیاز از همین تعداد بازی و اختلاف بسیار کمی برای خطا پس از این مسابقه در رده ششم باقی می مانند.

اما چیزی که مطمئنا MI هر دو را پایین می‌آورد ادامه فقر کاپیتان آن‌ها به عنوان یک رکورد 184 از 10 بازی با پنج امتیاز کمتر از 10 و فقط دو امتیاز بالای 40 باعث وحشت در رده‌ها می‌شود.

فراموش نکنیم که حذف دستور ضربه زدن در شماره 3 کارساز نبود زیرا فیلدینگ بی دقت دیپک چهار اصلاً برای کاپیتان کارساز نبود.

اما هیچ مقدار از ستایش برای پاتیران کافی نخواهد بود، که به معنای واقعی کلمه، batsman MI را در اورهای مرگ شکست داد، زیرا او حتی یک مرز را در طلسم چهار اور خود واگذار نکرد.

در اینینگ های MI، نهال وادهرا، اولین IPL نیم قرن (64، 51 توپ، 8×4، 1×6) و همکاری نیم قرنی او با سوریاکومار یاداو (26) و تریستان استابس (20) به MI کمک کرد. سه ویکت را در سومی از دست داد تا به امتیاز 139 بر 8 برسد.

پس از انتخاب کاسه، بولرهای CSK MI را به هم ریخته و مخالفت را تا پایان اور سوم به 16 برای 3 کاهش دادند.

چهار ویکت های ایشان کیشان (7، 9 توپ، 1×4) و روهیت شارما کاپیتان MI (0، 3 توپ) را در اختیار گرفت در حالی که توشار دشپنده با حذف کامرون گرین خطرناک برای 6 (4 توپ، 1 چهار توپ) اولین موفقیت را به دست آورد.

MI در 7 تحویل، سه ویکت را از دست داد، تنها 1 ران به ثمر رساند، و قبل از اینکه سوریا (26، 22 توپ، 3×4) و وادهرا نجات را آغاز کنند، جدی به نظر می رسید.

سوریا و وادرا 55 دوش در 7 اور اضافه کردند و قبل از اینکه راویندرا جادجا سریعتر شلیک کرد تا اولی را اخراج کند، در میانه بازی با اعتماد به نفس بیشتری به نظر می رسیدند.

سوریا، که در بازی قبلی مقابل پنجاب کینگز فرم خود را به دست آورد، پس از شکست های اولیه، کلید MI را در دست داشت و به نظر می رسید که تیم را به سمت امن هدایت می کند، زمانی که Jadeja سریعتر از او بهتر می شود.

تیم دیوید که انتظار می رفت امتیازات زیادی کسب کند، تنها 4 توپ دوام آورد و دو ران به ثمر رساند و سپس توسط دشپنده اخراج شد.

پاتیرانا، که به نظر می‌رسد با هر بازی بهتر می‌شود، 2 ران در اور هجدهم و 5 ران در اور نهایی انجام داد زیرا CSK سرخپوستان بمبئی را با سرعت خفه می‌کرد تا تغییر کند. خفاش‌بازان MI نتوانستند با یک عملکرد متواضع از تیرباران سریلانکا دور شوند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله