“وحشی”: توییتر نمی تواند آرام بماند زیرا یووراج سینگ به طرز خنده داری راویندرا جادجا را ترول می کند

تبادل نظر خنده دار بین یوورا سینگ، بازیکن سابق تیم کریکت هند و راویندرا جادجا، ستاره سوپر کینگز چنای در روز پنجشنبه، رسانه های اجتماعی را دچار اختلاف کرد. قبل از بازی CSK در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل راجستان رویالز، جادجا در توییتر تصاویری از جلسه تمرینی خود را با عنوان – “هیچ چیزی نگرفتن” به اشتراک گذاشت. یووری، بدون اتلاف وقت، پاسخ خنده‌داری به این پست داد. او در کامنت ها نوشت: «به جز مدل موهایت آقا. کاربران شبکه های اجتماعی متوجه این تبادل شدند و شروع به واکنش با تک لاینرهای خودشان کردند.

راجستان رویالز که متحمل شکست‌های متوالی می‌شود، امیدوار است که با یک برد به عقب برگردد، اما گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن خواهد بود، زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni با سه برد در یورتمه در حال غوغا بوده است.

CSK با ترتیب بالای خود متشکل از روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه و شیوام دوبه که بیشتر اوقات با هم بازی می‌کنند، سه برد آسان را به ثبت رسانده است در حالی که رویالز در دو مسابقه آخر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین بهترین batsmen های CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

کانوی با 314 دوش در هفت مسابقه دومین ضربه زن برتر این فصل است، در حالی که رهان “تبدیل شده” که تنها 71 گل را از 29 توپ در روز یکشنبه مقابل کلکته نایت رایدرز به ثمر رساند، با 209 دوش از پنج بازی در فرم وحشتناکی قرار داشته است. با نرخ اعتصاب فوق العاده 199.04، بالاترین میزان در بین خفاش ها.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند، کمی دلداری دهند. با این حال، حتی در آن زمان، CSK به سختی پیروز شد، زیرا طلسم آنها، Dhoni، قبل از باخت با سه ران در مقابل تماشاگران میزبان، ساعت را با یک ضربه به عقب برگرداند.

در حال حاضر همه چیز متفاوت به نظر می رسد، با این حال، چنایین پنجمین برد فصل خود را در روز یکشنبه در مقابل کولکتا نایت رایدرز در باغ ادن به دست آورد تا با 10 امتیاز به بالای جدول برسد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله