واکنش هواداران به باخت RCB مقابل LSG در فیلم هیجان انگیز IPL 2023 Last-Ball منتشر شد. نگاه کن

تماشا کنید: واکنش هواداران به شکست RCB مقابل LSG در آخرین توپ IPL 2023 Thriller در فضای مجازی منتشر شد

یک دختر RCB بعد از شکست این تیم مقابل LSG در روز دوشنبه گریه می کند.© توییتر

نیکلاس پوران در بازی مهیج آخرین توپ در لیگ برتر هند در روز دوشنبه در بنگالورو، لاکنو سوپر جاینتز، رویال چلنجرز بنگلور را با یک ویکت شکست داد، در حالی که مارکوس استوینیس 65 توپ 62 را شکست داد و 62 توپ را شکست. در تعقیب 213، LSG از درخشش پوران و استوینیس عبور کرد تا یک پیروزی به یاد ماندنی را به دست آورد. این مسابقه به گونه ای به پایان رسید که هواداران RCB و LSG روی صندلی های خود باقی ماندند. همانطور که LSG به عنوان برنده نهایی ظاهر شد، طرفداران RCB به وضوح از باخت ناامید شدند. یکی از واکنش های هواداران RCB به شکست این تیم در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

این طرفدار شروع به گریه کرد زیرا RCB نتوانست از 212 دوش در برابر LSG دفاع کند. عکس العمل او در دوربین شکار شد.

اینجا را ببین:

RCB می‌توانست بازی را به یک سوپر اوور برساند، اما هارشال پاتل نتوانست راوی بیشنوی را که بیش از حد دریفت می‌کرد، در قسمت غیر ضربه‌ای در حین بولینگ‌اش از پای درآورد.

با توجه به اینکه LSG برای بردن توپ آخر به یکی نیاز داشت، هارشال یک نقطه به اوش خان ارسال کرد، اما دینش کارتیک نتوانست توپ را به دقت انتخاب کند زیرا ضربه زن ها موفق شدند تک آهنگ برنده را بدزدند.

پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید. پیش از این، کاپیتان Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell در نیم قرن موفق شدند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را منتشر کرد. در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله