واکنش دیل استین به شکستن کنده های آرشدیپ سینگ طلای خالص است

آرشدیپ سینگ، بازیکن پینگز پنجاب، نیم قرن ویکت خود را در لیگ برتر هند (IPL) به سبکی کامل کرد و تیمش روز شنبه هندیان بمبئی را شکست داد. آرشدیپ طلسم خیره کننده ای را به دست آورد که در سهمیه 4 اور خود، 4 ویکت برای 29 ران کسب کرد. آرشدیپ در دو پوست سر خود، استامپ میانی را به دو قسمت تقسیم کرد و اعضای انجمن کریکت چه کسی را تحت تاثیر قرار داد. دیل استین، بزرگ آفریقای جنوبی، پس از دیدن نفس کشیدن آرشدیپ در ورزشگاه وانکهد بمبئی، در توییتر واکنش خود را نسبت به عملکرد بازیکن ضربان‌دار بازوی چپ به اشتراک گذاشت.

«دو کنده وسط شکسته. این خیلی باحال است،” استین، که در حال حاضر مربی سان رایزرز حیدرآباد در IPL است، در توییتی نوشت.

حتی بازیکن فعلی آفریقای جنوبی و رویال چلنجرز بنگلور، وین پارنل، بسیار تحت تاثیر آرشدیپ قرار گرفت.

او گفت: «آرشدیپ به دومین نقطه محبوب پنجابی پس از یووراج نقل مکان کرده است.

در این مسابقه، آرشدیپ با 4 بر 29 در چهار اور با نرخ اقتصادی 7.25 به پایان رسید. او ویکت های ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما و نهال وادرا را در اختیار گرفت.

او با دفاع از 16 ران در فینال اوور، تنها دو ران را واگذار کرد و پوست سر تیلاک و نهال را گرفت و در این روند، کنده های میانی آنها را شکست.

در 44 مسابقه IPL، آرشدیپ 53 ویکت با میانگین 23.74 و نرخ اقتصادی 8.32 به دست آورد. بهترین ارقام بولینگ او 5/32 است.

در IPL 2023، او به رتبه اول در لیست ویکت گیران صعود کرد. او در حال حاضر دارنده کلاه بنفش برای اکثر ویکت ها در یک فصل است. او 13 ویکت در هفت مسابقه با میانگین 15.69 و نرخ اقتصادی 8.16 دارد. بهترین آمار بولینگ او 4/29 است.

آرشدیپ از آغاز فعالیت حرفه ای خود در IPL در سال 2019 نماینده PBKS بوده است. فصل 2021 او با این فرنچایز موفق ترین فصل IPL او بود. او در 12 مسابقه، 18 ویکت با میانگین 19.00 و نرخ اقتصادی 13.77 به دست آورد. بهترین آمار بولینگ او در آن فصل 5/32 بود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله