واکنش بی‌ارزش آکاش مادوال به گرفتن توپ مسابقه پس از گرفتن پنج ویکت در حذفی IPL 2023. نگاه کن

تماشا کنید: واکنش بی‌ارزش آکاش مدوالز به بولینگ شدن پس از پنج ویکت در حذفی IPL 2023

در جشن رختکن، جایزه مسابقه به آکاش مدهوال اهدا شد. توپ© اینستاگرام

آکاش مادوال در روز چهارشنبه با ثبت ارقام خیره کننده 5 به 5 در 3.3 اور، پیروزی جامع 81 دونده سرخپوستان بمبئی را بر لاکنو سوپر جاینتز در مسابقات حذفی IPL 2023 رقم زد. مدوال که همین چند سال پیش به عنوان مهندس کار می کرد و کریکت با توپ تنیس بازی می کرد، اکنون با چهره های خود در برابر LSG وارد کتاب تاریخ IPL شده است. او اکنون رکورددار اقتصادی ترین چهره ها در تاریخ پلی آف IPL است. در طول جشن MI در رختکن، مادولا توپ مسابقه را دریافت کرد و پس از دریافت یادگاری لبخند زد.

با مجروح شدن جاسپریت بومرا و جوفرا آرچر، مدوال که قبلاً نامشخص بود، از شانس خود برای درخشش استفاده کرد.

او سال گذشته پس از مصدومیت به عنوان جانشین به بمبئی ملحق شد اما قبل از اینکه کاپیتان روهیت شارما او را به صحنه بزرگ این فصل بیاورد، محدود به مسابقات تمرینی شد.

مادوال پس از بهترین عملکرد خود به خبرنگاران گفت: “تیم مسئولیت را به من داده است، بنابراین سعی می کنم این کار را انجام دهم.”

اینطور نیست که بتوانم جای او (بومری) را بگیرم، اما هر کاری که در حد توانم از دستم بر می آید، انجام می دهم.

او گفت: «کریکت اشتیاق من است، نه یک بار. “بنابراین من بعد از اینکه مهندسی را ترک کردم و شغلی پیدا کردم که علاقه‌ام را بدون چیز زیادی در خانه دنبال کنم، از کریکت لذت می‌برم.”

دستاورد او در روز چهارشنبه با نتیجه 4-37 مقابل سان رایزرز حیدرآباد به دست آمد – تنها تعداد 100 مسابقه کامرون گرین را که به خریدار بزرگ بمبئی تبدیل شده است، تحت الشعاع قرار داد.

MI روز جمعه در Qualifier 2 به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت و برنده این مسابقه روز یکشنبه در فینال به مصاف Chennai Super Kings خواهد رفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله