واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از مسابقات IPL 2023 کنار رفت

واشنگتن ساندار از مسابقات IPL 2023 کنار رفت© BCCI

تیم ملی واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از لیگ برتر هند (IPL) 2023 غایب شد، فرانچایز او سانرایزرز حیدرآباد روز پنجشنبه تایید کرد. ساندار در طول فصل یک تکیه گاه اصلی در تیم سانرایزرز بوده است اما نمی تواند نقشی در کمپین پیش رو داشته باشد. این فرنچایز هنوز جایگزینی برای بولینگ همه جانبه اعلام نکرده است. واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از مسابقات IPL 2023 محروم شد. سانرایزرز در توییتی نوشت: زود خوب شو.

همه کاره بازیکن مهمی برای SRH است، اگرچه او هنوز در این رقابت به اوج نرسیده است. در شانزدهمین دوره لیگ، سودار 60 ران با میانگین 15 به ثمر رساند و در هفت مسابقه سه ویکت با میانگین 48.66 و اقتصاد 8.26 قبل از حذف شدن داشت. Sundar توسط Sunrisers به ​​مبلغ روپیه امضا شد. 8.25 کرور در حراج IPL 2022.

این بازیکن تامیل نادو در آخرین دوره IPL نیز با آسیب دیدگی روبرو شد و از ناحیه بازوی بولینگ خود دچار پارگی شد.

حذف ساندار واقعاً به شانس سانرایزرز برای صعود به پلی آف در این فصل ضربه زده است. فرنچایز تحت رهبری آیدن مارکرام که تنها با دو برد در پنج بازی اخیر خود در انتهای جدول امتیازات عقب مانده است، نتوانسته است با برخی از امتیازات دیگر در زمین رقابت کند. آنها قرار است در مرحله بعدی لیگ به مصاف دهلی کپیتالز بروند.

SRH در حال حاضر با 2 برد و 5 باخت از 7 دیداری که تاکنون انجام داده در رده نهم جدول 10 تیمی قرار دارد. آنها هنوز جایگزینی برای ساندار اعلام نکرده اند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله