واسم و یافر با باند واسیپور به قوانین جدید BBL پاسخ می دهد

واسم جفر به قوانین جدید BBL پاسخ می دهد

توییت واسم ویمفر در مورد قوانین جدید BBL باعث خنده شد.© توییتر


لیگ بزرگ باشا استرالیا روز دوشنبه سه قانون جدید را برای دوره آینده مسابقات T20 اعلام کرد. قوانین جدید – Power Surge ، X-Factor Player و Bash Boost. قوانین جدید واکنش های مختلفی را برانگیخته است ، برخی از آنها انتقاد کردند ، از جمله واگن جیمی نیشام نیوزیلند. واسیم یافر جیمز سابق خفاش هندوستان و مربیگری فعلی شوالیه های یازدهم پنجاب همچنین به اعلامیه BBL در مورد قوانین جدید با الگوی رفتاری خنده دار با بازی منوج باجپایی از فیلم “Gangs of Wasseipur” پاسخ داد.

بوق تجاری

پیش از این ، جیمی نیشا در مورد قانون پخش کننده X-Factor توئیت کرد.

وی افزود: “اگر یك بازیکن به اندازه كافی نتواند یازده بازیکن ابتدایی شما باشد ، چند” X-Factor “می تواند داشته باشد؟” او نوشت.

قانون X-Factor به تیم ها این امکان را می دهد تا استراتژی های خود را تا نیمه تغییر دهند و بازیکنی را در XI شروع کنند و بازیکنی به نام بازیکن دوازدهم یا سیزدهم در صفحه تیم جایگزین کنند ، البته به شرطی که بازیکن تعویض شده هنوز کاسه شکن نشده یا کتک خورده باشد. در بازی.

BBL آینده همچنین به جای شش جلد معمول در ابتدای نوبت ، Powerplay را از چهار جلد کاهش می دهد. برای جبران این ، از 11 و تا پایان وقت کار ، تیم های چاقو مجاز به دو مورد اضافی در “ولتاژ موج” هستند.

بالا رفته

سومین و آخرین تغییر عمده ای که در طول BBL 10 مناسب خواهد بود ، “Bash Boost” است که به تیم تعقیب کننده فرصت می دهد تا یک امتیاز اضافی بدست آورد ، اگر بتواند حریف را در نیمه راه شکست دهد.

برای تسطیح زمین بازی ، اگر تیم مدافع کل بتواند طرف تعقیب را زیر 10 امتیاز نگه دارد ، یک امتیاز دریافت می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله