“هیچ کس در تیم او را دوست نداشت”: راهول تواتیا در یاش دیال با زدن 5 شیش

راهول تواتیا در یک کنفرانس مطبوعاتی© BCCI/Sportzpics

گجرات تایتانز پس از شکست سنگین توپ آخر خود مقابل کولکته نایت رایدرز بهبود یافت و یک پیروزی هیجان انگیز دیگر مقابل پادشاهان پنجاب در لیگ برتر هند (IPL) به دست آورد. این بازیکن همه کاره راهول تواتیا بود که حضور ذهن خود را نشان داد تا توپ را به یک مرز خوب هدایت کند، زمانی که تیم برای پیروزی با 2 توپ به 4 ران نیاز داشت. در کنفرانس مطبوعاتی، از تواتیا در مورد بازی قبلی مقابل نایت رایدرز پرسیده شد، به خصوص اینکه این تیم چگونه با پیسر یاش دیال، که در فینال اوور 5 شیش زد، برخورد کرد.

تواتیو در حین صحبت با مطبوعات توضیح داد که دیال امسال نیز مانند سال گذشته، بازیکن مهمی برای تیم است. پس از برچیده شدن توسط رینکو سینگ، که در اور بیستم 5 ششک زد تا در مسابقه برای KKR پیروز شود، دیال کاملاً ناامید شد. اما صحبت در رختکن در مورد دور شدن از آنچه در یک مسابقه رخ داد و تمرکز بر تصویر بزرگتر بود.

او یکی از توپ گیران اصلی ما بود. ما فصل گذشته قهرمانی را به دست آوردیم و او نقش مهمی در آن داشت. او در سال گذشته با توپ جدید و همچنین در مرگ به خوبی ضربه زد.

یک مسابقه کاری که او برای ما انجام داد را تغییر نخواهد داد. فکر می کنم هیچ کس در تیم با او همدردی نکرد.»

اگرچه دایال در بازی گجرات یازدهم مقابل پنجاب کینگز شرکت نداشت، تواتیا به او توصیه کرد که سرش را بالا نگه دارد و سخت کار کند.

به او گفتم، یک مسابقه اشتباه پیش رفت. اگر می‌خواهید پایین بروید، فقط خودتان می‌توانید به پایین برسید، در غیر این صورت هیچ‌کس در GT هرگز احساس بدی در شما ایجاد نمی‌کند. به تمرین و انجام کارهایی که اتفاق نیفتاده ادامه دهید، روز و منتظر فرصت خود باشید. این بدترین است، شما نمی توانید از آن پایین تر بروید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله