“هیچ چیز شبیه آن”: چگونه Masterstroke MS Dhoni باعث شد CSK برای Ajinkya Rahane قبل از IPL 2023 پیشنهاد دهد

MS Dhoni (چپ) و Ajinkya Rahane© توییتر

Ajinkya Rahane به عنوان یک سوپراستار برای Chennai Super Kings در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ظاهر شده است و برند تهاجمی او از چوب‌بازی طرفداران را شگفت‌زده و هیجان زده کرده است. ضربه زن باتجربه هندی در شش مسابقه 224 ران زد اما نرخ ضربه 189.83 او نقطه برجسته فصل بود. تهاجم آشکار جدید او را به یکی از پایه های اصلی CSK تبدیل کرد و همچنین به بازیکنانی مانند Shivam Dube و Ambati Rayudu اجازه داد تا شکوفا شوند.

مدیر عامل CSK، کاسی ویسواناتان، فاش کرد که در واقع این MS Dhoni بود که از فرنچایز خواست تا قبل از IPL 2023 برای Rahane مناقصه کند. در مصاحبه با Cricbuzz، Viswanathan فاش کرد که Dhoni علاقه زیادی به اضافه کردن خمیر کهنه کار به سمت خود داشت. وقتی از او پرسیدم ام اس به من گفت: «اگر بتوانید او را به دست آورید، چیزی شبیه به آن وجود ندارد، و به همین دلیل ما روی رهانه شرط بندی کردیم.»

CSK رهانه را با قیمت پایه 50 میلیون روپیه خریداری کرد.

سرمربی سابق هند راوی شاستری به طور کامل از تصمیم انتخاب کنندگان برای حضور آجینکیا راهانه در ترکیب نهایی جام جهانی تست (WTC) حمایت کرد و گفت که مبارز باتجربه ای مانند او می تواند در این مسابقه ارزشمند باشد.

هند در فینال WTC در Oval در 7 ژوئن به مصاف استرالیا می رود و اتفاقاً قرن قبلی رهانه در سال 2020 در ملبورن برابر استرالیا بود که ثابت شد که برای تیم او تعیین کننده بود.

شاستری گفت که فرم IPL رهانه خوب بود، اما این فرم کریکت داخلی او بود که او را به تیم آزمون کشاند.

“من خیلی خوشحالم که او بیرون آمد. او در دو یا سه بازی ای که در IPL انجام داده، ضربات فوق العاده ای داشته است، عالی به نظر می رسد. و از تجربه ای که او دارد غافل نشویم. لحظه ای که شریاس ایر مجروح شد، باید به آن سمت نگاه می کردید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله