“هیچ چیز راشد خان نمی تواند انجام دهد…”: بزرگترین ستایش هارشی بوگل از ستاره افغانستان

رشید خان از گجرات تایتانز توانایی همه جانبه خود را در یک شکست مقابل هندی های بمبئی در مسابقه IPL 2023 خود در روز جمعه به نمایش گذاشت. رشید (4/30) منتخب پرتاب کننده های GT بود و همچنین نیم قرن ضد حملات را شکست داد. با این حال، رشید تنها در 32 توپ متشکل از 3 توپ و 10 توپ، امتیاز 79* را به ثمر رساند. او با آلزاری جوزف (7*) در 88 دوش جایگاه نهم را برای ویکت گذاشت تا GT را در 20 اوور خود به 191/8 برساند. MI این مسابقه را با 27 ران برد.

هارشا بوگل، مفسر و تحلیلگر کهنه کار کریکت، در حالی که در توییتر به ستایش از این بازیکن همه کاره افغان پرداخته بود، از همه کاره رشید بهت زده بود.

بوگل در توییتر خود نوشت: «به زودی کاری وجود نخواهد داشت که رشید خان نتواند انجام دهد…».

ضربه رشید شامل سه چهار و 10 شش تایی بود.

این 10 سیکس که توسط رشید خان زده شد، دومین بازیکن در طول یک تعقیب و گریز در تاریخ IPL است.

Sanath Jayasuriya از MI بیشترین تعداد شش ها را در یک تعقیب و گریز در تاریخ IPL به دست آورده است. او در جریان تعقیب و گریز در برابر چنای سوپر کینگز (CSK) در IPL 2008، 11 شش شش را شکست.

آدام گیلکریست (10 شش برای Deccan Chargers vs MI, IPL 2008) و کایران پولارد (10 sixes vs Punjab Kings, IPL 2019) نیز در طول تعقیب و گریز IPL به 10 شش ضربه زدند.

رشید با 10 شش ششک، بیشترین تعداد شش ها را در بین بازیکنان GT در یک اینینگ دارد.

این رکورد قبلاً متعلق به شوبمن گیل بود که در 94 ران خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) به تازگی 7 شش ضربه زده بود. دیوید میلر همچنین در جریان IPL 2022 در برابر CSK شش ششک زد.

10 ماکسیمم رشید نیز ششمین نهم مشترک در یک اینینگ توسط یک ضربه زن در کریکت T20 است.

اکثر شش ها در یک اینینگ T20 توسط یک ضربه زن متعلق به کریس گیل است که 18 سیکس را در 146* برای رانگپور رایدرز در مقابل داکا دینامیتز در لیگ برتر بنگلادش (BPL) شکست.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله