هیجان مضاعف: جیوتی در مرحله 1 جام جهانی در مسابقات انفرادی، ترکیبی تیمی مدال طلا را به دست آورد.

کماندار هندی جیوتی سورهها ونام تیراندازی بی عیب و نقصی را برای کسب مدال طلا در مسابقات انفرادی و ترکیبی تیمی در اولین بازی جام جهانی در روز شنبه به نمایش گذاشت. جیوتی و شریک اولیه‌اش اوجاس دیوتاله با شکست چین تایپه با نتیجه 159-154 در فینال تیم مختلط برای باز کردن حساب طلای هند در جلسه صبح، به ثبت رکورد جهانی نزدیک شدند. در حالی که جیوتی در هشت شوت خود تمام 10های کامل را داشت، دئوتله 20 ساله یک بار در وسط در پایان پایانی با شوت 9 از دست داد. این دو هندی رکورد جهانی 160/160 را تنها با یک امتیاز از دست دادند.

همچنین این دومین مدال طلای هند در تاریخ مسابقات جهانی در رشته ترکیبی تیمی بود. جیوتی و آبیشک ورما کهنه کار، اولین طلای خود را در سومین دوره جام جهانی پاریس سال گذشته به دست آوردند.

جوتی دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2021 در جلسه بعد از ظهر بازگشت تا اولین طلای انفرادی خود را در این نمایشگاه با پیروزی یک طرفه 149-146 مقابل سارا لوپز از کلمبیا به دست آورد.

این برد انتقام باخت جوتی در مسابقات قهرمانی جهانی 2021 در یانکتون بود، جایی که او در فینال با نتیجه 144 بر 146 به حریف کلمبیایی خود باخت.

علیرغم غیبت ورما قهرمان چندگانه هند در جام جهانی که نتوانست از آزمون ملی خارج شود، زوج جدید هندی به سختی تجربه نداشتند و از 16 شوت 15 ضربه باورنکردنی به مرکز ضربه زدند تا حریف دوازدهمین رتبه خود را شکست دهند. فینال یک طرفه

دو نفر دوم هندی 15 10 کامل ساختند که 12 تای آنها به X (نزدیکتر به مرکز) برخورد کردند.

پایان دوم یک افسانه بود زیرا هندی ها در هر چهار تلاش خود به X ضربه زدند تا نتیجه را 80-76 به نفع خود کنند.

جیوتی و دیوتال مانعی نداشتند، آنها به شوتزنی بی نقص خود ادامه دادند و در پایان ماقبل آخر 120-116 پیش افتادند. تنها در فینال بود که دیوتال 9 امتیاز را محدود کرد تا رکورد جهانی را با یک امتیاز از دست بدهد.

Deotale گفت: “ما تقریباً آن را دریافت کردیم، اما ما 9 را حذف کردیم، بنابراین دفعه بعد، مطمئناً آن را امتحان خواهیم کرد.”

این مرد جوان اما گفت که رکورد جهانی به ذهنش خطور نکرده است.

“این اشتباه من بود و من کار اشتباهی انجام دادم، بنابراین آن نه بود.” جیوتی که برای کسب این عنوان هیجان زده بود، گفت: ما شروع بسیار خوبی با طلای ترکیبی داشتیم، بنابراین امیدواریم سال بسیار خوبی داشته باشیم.

جیوتی شماره 11 جهان پس از برتری در مسابقات مقدماتی با رکورد جهانی، تیراندازی باورنکردنی خود را به تیم انفرادی رساند تا اولین طلای خود را کسب کند.

در حالی که او عملکرد بی عیب و نقصی در فینال تیم مختلط داشت، این زن 26 ساله اهل ویجایاوادا در نیمه نهایی و فینال تنها سه امتیاز از دست داد.

جوتی دارنده مدال نقره در مرحله سوم جام جهانی پاریس در سال گذشته، الا گیبسون مرد شماره یک جهان از بریتانیای کبیر را با نتیجه 148 بر 146 در نیمه نهایی شکست داد و به فینال پنجم و نهایی رفت.

جیوتی و الا همگی قبل از بازی ماقبل آخری 118 بازی بودند. در تصمیم گیری، هندی اعصاب خود را حفظ کرد تا به سه 10 بسنده کند تا اینکه حریفش زیر فشار شکست خورد و دو امتیاز از دست داد.

سپس، در تکرار فینال جام جهانی 2021، جیوتی و سارا هر دو 30 گل به ثمر رساندند که هر دو هر کدام سه گل 10 به ثمر رساندند.

هندی در پایان دوم زمانی که با دو x (نزدیک به مرکز) 30 به ثمر رساند پیشرفت کرد تا یک امتیاز باریک جلو بیفتد در حالی که سارا 29 امتیاز را به دست آورد.

جیوتی با سه ده امتیاز دیگر در پایان چهارم به دو امتیاز (119-117) رسید، جایی که سارا دوباره یک امتیاز از دست داد.

جیوتی با حفظ ثبات خود، چالش را با یک دور عالی دیگر به پایان رساند تا انتقام شیرینی از سارا بگیرد.

کمانداران هندی روز یکشنبه برای کسب دو مدال در مسابقات ریکرو مسابقه خواهند داد.

تیم شنای آزاد مردان برای کسب مدال طلا مقابل چین مبارزه خواهد کرد و دراج بامادور از ارتش با یک برد کمتر از مدال به نیمه نهایی صعود کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله