«هیئت‌های دیگر باید یاد بگیرند»: ستاره سابق پاکستانی از BCCI برای جمع‌آوری جایزه در مسابقات داخلی تمجید کرد.

جی شاه، دبیر BCCI اخیراً از افزایش مبلغ جایزه خبر داد.© AFP

دن کانریو، بازیکن سابق کریکت پاکستان، هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) را به دلیل اعلام افزایش قابل توجه جوایز در مسابقات داخلی تمجید کرده است. بر اساس گزارش اخیر، برندگان Ranji Trophy، برترین تورنمنت کلاس اول کریکت هند، جایزه ای به مبلغ 5 کرور روپیه (تقریباً 670000 دلار آمریکا) دریافت خواهند کرد. کانریا در توییتر از این حرکت قدردانی کرد و افزود که سایر تخته‌های کریکت از سراسر جهان باید از BCCI یاد بگیرند.

دنیش در توییتی نوشت: «جای شری رام می‌خواهد به BCCI برای افزایش جوایز تورنمنت‌های داخلی تبریک بگوید @BCCI نشان می‌دهد که هیئت اهمیت کریکت داخلی را می‌داند و صاحب کریکت‌کنندگان مردان و زنان آن است و سخت تلاش می‌کند تا از آنها محافظت کند. شوراهای دیگر باید آموزش داده شوند.»

جی شاه، دبیر هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز یکشنبه از افزایش جوایز برای تمام مسابقات داخلی BCCI خبر داد.

“خوشحالم که افزایش جوایز را برای تمام مسابقات داخلی BCCI اعلام کنم. جی شاه، دبیر BCCI در توییتی نوشت: ما به تلاش های خود برای سرمایه گذاری در کریکت داخلی که ستون فقرات کریکت هند است، ادامه خواهیم داد.

تیم برنده Ranji Trophy اکنون 3 کرور روپیه اضافی دریافت می کند که مجموع آن را به INR 5 کرور می رساند. نایب قهرمان و بازنده نیمه نهایی هر کدام 3 کرور INR (از 1 کرور INR قبلی بیشتر) و INR 1 کرور (+50 لک) دریافت خواهند کرد.

برندگان جام حذفی ایران 50 میلیون روپیه دریافت خواهند کرد که جایزه قبلی خود را دوبرابر خواهد کرد و نفرات دوم 25 میلیون روبل دریافت خواهند کرد. برندگان Duleep Trophy و Vijay Hazare تروفی هر یک INR 1 کرور دریافت خواهند کرد، در حالی که نفر دوم هر یک INR 50 lakh دریافت خواهند کرد.

برندگان جام های یک روزه در تورنمنت های بزرگ زنان اکنون به جای 6 لک روپیه قبلی، 50 لک INR دریافت خواهند کرد، در حالی که نایب قهرمانان 25 لک INR دریافت خواهند کرد.

برنده جام بزرگسالان T20 زنان به جای 5 میلیون روپیه INR 40 Lakh دریافت می کند، در حالی که نایب قهرمان INR 20 lakh دریافت می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله