هولگر رون 20 ساله نواک جوکوویچ را از مسابقات آزاد ایتالیا حذف کرد

فایل تصویری نواک جوکوویچ© AFP

شماره هفت جهان، هولگر ران، روز چهارشنبه با نتایج 6-2، 4-6، 6-2 نواک جوکوویچ ناامید را شکست داد تا نفر اول در یک چهارم نهایی اوپن ایتالیا دراماتیک و با وقفه بارانی از بین برود. جوکوویچ قهرمان شش بار در این مسابقه دچار مصدومیت نامعلومی شد که برای دومین بار به دایایی 20 ساله که احیا شده بود شکست خورد. رونی صرب را شکست داد و مستر 1000 در برسی پاریس را در نوامبر گذشته برد. آخرین مسابقه بین این زوج با مشاجره با داور صندلی بین هر دو بازیکن همراه بود، جوکوویچ اخطار تایم اوت دریافت کرد و رونی برای تماس خط در ست دوم.

بازی به دلیل بارندگی بیش از یک ساعت متوقف شد. مدت کوتاهی پس از شروع مسابقه، جوکوویچ درخواست حوله های اضافی برای پوشاندن قسمت پایین کمرش روی نیمکت در بسیاری از تعویض ها کرد.

او همچنین در هفته‌های اخیر دچار مشکل آرنج راست شده بود که باعث شد تورنمنت مادرید را از دست بدهد و آماده‌سازی‌اش برای رولان گاروس را متوقف کند.

وی پس از پایان بازی سوم ست دوم توسط مربی و پزشک مسابقات تحت مداوا قرار گرفت و قبل از شروع بازی به او مسکن داده شد. جوکوویچ در هفدهمین مرحله یک چهارم نهایی متوالی خود در رم بازی کرد و اکنون با نتیجه 13-4 بازی کرد. توماس بردیخ آخرین بازیکنی بود که او را در یک هشتم نهایی در رم در سال 2013 شکست داد.

رکورد او در رم به 67-11 کاهش یافت زیرا تلاش او برای کسب عنوان هفتم پس از دو ساعت و 18 دقیقه با 35 خطای غیرقابل اجبار در چهارمین باختش در فصل به پایان رسید. در نیمه نهایی، رونه با بازیکن چهارم جهان، کسپر رود یا فرانسیسکو سروندولا آرژانتینی دیدار خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله