هواداران نام ویرات کوهلی را در حالی که گوتام گامبیر بیرون از رختکن لاککنو سوپر غول‌ها ایستاده است سر می‌دهند. نگاه کن

ستاره RCB Virat Kohli و مربی LSG Gautam Gambhir© BCCI/IPL

درگیری درون زمینی گوتام گامبیر با ویرات کوهلی پس از بازی IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور موضوع اصلی اخبار از دو روز گذشته بوده است. پس از پایان بازی، درگیری شدیدی بین دو طرفدار کریکت بر سر برخی اتفاقات رخ داده در مرحله پایانی مسابقه رخ داد. با این حال، به نظر می رسید که مقدمات این زد و خورد چندین فریم زودتر فراهم شده بود. این درگیری بین نوین الحق از LSG و کوهلی بود که به طور بالقوه نقطه شروع طوفان بود. گفته می شود که این حادثه بین روزهای 16 تا 17 زمانی که کهلی با نوین درگیر شد، رخ داده است.

حتی با گذشت دو روز، این حادثه همچنان خبرساز است. در ویدئوهایی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، گروهی از هواداران را می توان دید که سعی می کنند گامبیر را که به همراه چند بازیکن LSG در بالکن رختکن ورزشگاه اکانا ایستاده بود، خشمگین کنند و شعار “ویرات، ویرات” را سر می دادند. . . تصور می‌شود این ویدیو در جریان بازی LSG مقابل Chennai Super Kings در روز چهارشنبه گرفته شده باشد. این مسابقه به دلیل بارش باران لغو شد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده می شود که باران می بارد.

پس از درگیری، گمبهیر و کوهلی 100 درصد از هزینه بازی خود جریمه شدند. IPL در بیانیه خود گفت: «گاوتام گامبیر، مربی لاکنو سوپر جاینتز به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تاتا در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه Bharat Ratna، 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرده است. ورزشگاه کریکت شری آتال بیهاری واجپایی اکانا، لاکنو.

آقای Gambhir به یک جرم سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرده است.

ویرات کوهلی، بت‌زن رویال چلنجرز بنگلور، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Stadium Ekana Cricket، 100 درصد جریمه شده است. لاکناو

“آقای کهلی به یک جرم سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله