هند علیه استرالیا: هاردیک پاندا از لحاظ احساسی درباره پسرش صحبت می کند و می گوید پدر بودن او را تغییر داده است. تماشا کردن

استرالیا علیه هند: هاردیک پانجا با احساساتی درباره پسرش صحبت می کند و می گوید پدر بودن او را تغییر داده است.  تماشا کردن

هند و استرالیا: هاردیک پاندیا روز جمعه در اولین ODI برابر استرالیا 90 گل از 76 گل به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


هاردیک پاندیا از 15 روز پسرش آگاستیا را ندیده و آرزو دارد که دوباره با فرزندش جمع شود. پاندا گفت که شکل گیری پدرش او را به عنوان یک شخص تغییر داد و تغییرات “به سمت بهتر انجام شد”. واگن 27 ساله پس از اولین مسابقه “بین المللی” یک روزه مقابل استرالیا در هند در مرحله 2020-21 با رسانه ها صحبت کرد. با وجود “پاندیا” 90 دلاور ، هند با 66 دویدن در استرالیا کمتر از 374 شکست خورد تا در یک سری سه مسابقه با نتیجه 1 بر 0 مغلوب میزبان شود.

بوق تجاری

“هنگامی که شما یک فرزند دارید ، به طور خودکار کار بیشتری دارید ، به زندگی متفاوت فکر می کنید و فکر می کنم نگاه من به خانواده من با توجه به تغییر شخصی که تغییر داده ام تغییر کرده است به سمت بهتر تغییر کرده است ، ”پاندا در یک کنفرانس خبری پس از بازی گفت.

پاندا از آگوست سال جاری در پسرش غایب بود و برای بازی در لیگ برتر هند 2020 به امارات رفت.

پس از انعقاد IPL در ماه نوامبر ، پاندیا با یک تیم هندی از امارات به سیدنی سفر کرد ، جایی که تیم قبل از اولین ODI قرنطینه اجباری را گذراند.

در نتیجه یک برنامه فشرده ، پاندا بیش از سه ماه از کودک خود جدا شد.

بالا رفته

پاندیا گفت: “دلم برای کودکم تنگ شده است. وقتی من رفتم ، کودک 15 روزه بود و اکنون چهار ماهه خواهد بود.”

“(منتظر هستم) وقتی برمی گردم. بله ، چیزهای زیادی تغییر کرده است ، اما به سمت بهتر است و بهترین زمان زندگی من است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله