هند علیه استرالیا: مارکوس استوئنیس از ناحیه جانب آسیب دید و گزارش دوم ODI در مقابل هند را تردید کرد

استرالیا در مقابل هند.

استرالیا و هند: مارکوس استوینیس 6.2 شوت قبل از ترک زمین در روز جمعه بازی کرد.© خبرگزاری فرانسه


گزارش شده است که واگن استرالیایی مارکوس استونیس پس از مجروحیت در هنگام افتتاحیه این سریال ، ممکن است به دومین ODI در برابر هند شک کند. Stoynis از درد پیروز شد ، و دومین توپ هفتمین تعقیب خود را در هند تحویل داد. او بلافاصله زمین را ترک کرد و گلن ماکسول کار را تمام کرد. مطابق با کریکت.com.au، پسری 31 ساله دچار “درد از ناحیه چپ شد” و از وی اسکن می شود تا میزان آسیب دیدگی مشخص شود. مصدومیت استوینیس می تواند کامرون گرین و موزس انریکز را برای مبارزه با ODI دوم در SCG روز یکشنبه آماده کند.

بوق تجاری

استیو اسمیت ، که در پیروزی 66 بار استرالیا به سن 62 سالگی رسید ، گفت که این تیم انگشتان خود را برای وضعیت Stoynis نگه داشته است.

اسمیت به نقل از کریکت گفت: “من از استوینیس نمی دانم. من او را ندیده ام ، اما انگشتانش خوب است. اما اگر او نباشد ، پس کسی باید وارد شود و کسی که در حال بولینگ است ، شاید کامرون (سبز)”. com.au.

گرین در خلال شفیلد شیلد هم با خفاش و هم با توپ خوب بود.

“او به وضوح فصل شیلدز را خیلی خوب شروع کرد و استعداد درخشانی دارد. امروز بعد از ظهر در تورها چند گل قبل از بازی دیدم ، اولین بار بود که او را در سالن بولینگ می دیدم و توپ سنگینی را به زمین می انداخت.” اسمیت گفت.

بالا رفته

“بنابراین او مانند یک استعداد چشمگیر به نظر می رسد ، و اگر فرصتی پیدا کند ، امیدوارم که بتواند آن را با دو دست بگیرد.”

Stoinis به مسابقه اردک طلایی در شماره 4 در ماموت استرالیا رفت – 374 برای 6 و بدون شک برای شماره های 0-26 خود با 6.2 فریم بازی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله