هند علیه استرالیا: آرون فینچ می گوید استیو اسمیت کلاس کاملا متفاوتی بود

استرالیا در برابر هند اول ODI: آرون فینچ می گوید استیو اسمیت كلاً كلاسی متفاوت بود

استرالیا در برابر هند: استیو اسمیت با 62 گل در رده سوم صد استرالیایی در ODI قرار دارد.© خبرگزاری فرانسه


هارون فینچ ، کاپیتان استرالیایی با وجود کاپیتانی که روز جمعه در زمین کریکت سیدنی مقابل هند بازی کرد تیم را به جلو هدایت کرد و گفت که خوش شانس است که این شانس استفاده کرد موفق شد. فینچ عادی ترین “من” عالی برای خودش نبود و 124 گل 114 را با ضربه 91.94 به ثمر رساند. این کاملاً در تضاد با “من” معمول او است که او حمله به گلدان های مخالف را از خود کلمه می گیرد. وی در پایان بازی گفت: “پیدا کردن زمان برای من کاملاً دشوار بود. من چند موقعیت را به دست آوردم ، خوش شانس بودم. ما به سختی به عنوان یک تیم با هم بودیم.”

بوق تجاری

در حالی که فینچ متوجه شد همه چیز سخت پیش می رود ، شریک ابتدایی او دیوید وارنر وقتی 69 گل از 76 گل به ثمر رساند ، بسیار زیبا به نظر می رسید.

فینچ گفت: “هر پسر نقاط قوت و ضعف مختلفی دارد. شما این را می فهمید. دیوی ، او عالی حرکت می کند. ریتم او عالی به نظر می رسید.”

وقتی وارنر خوب بود ، استیو اسمیت یکی از بهترین ها بود زیرا به نظر می رسید در یک میدان دیگر می جنگد.

اسمیت پس از گوش دادن به تماس های هشدار دهنده به ODI ، به یک توپ 105 توپ 66 توپ برخورد کرد که با چهار شش و 11 چهار دست و پا بسته شده بود.

فینچ در مورد ضربه سوسو زدن اسمیت گفت: “اسماج کلاس کاملا متفاوتی بود.”

کاپیتان استرالیایی گفت: استیشن گلن ماکسول توانایی تغییر دنده در چند ثانیه را دارد و این مجدداً در مجموعه نشان داده شد تا سری را باز کند وقتی او از 45 توپ 19 توپ را گرفت.

بالا رفته

فینچ گفت: “ماکسی ، یک توانایی نادر برای فشار دادن انگشتان و فشار بر مخالفان است.”

با تعقیب ماموت استرالیا 374/6 ، هند 308/8 را برای 50 عکس دریافت کرد و 66 دوش را از دست داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله