هند علیه استرالیا: آدام زامپا تشخیص می دهد که باید در مورد نرخ تورم آهسته کاری انجام دهد

آدام زامپا اذعان می کند که باید کاری کرد که به آرامی سهام در کریکت باد شود

هند علیه استرالیا: آدام زامپا اخراج در اولین ODI را جشن می گیرد.© خبرگزاری فرانسه


آدام زامپا ، چرخنده استرالیایی اعتراف کرد که قطعاً کاری با سرعت پایین در کریکت انجام می شود. اظهارات وی پس از نتیجه گیری اولین ODI بین هند و استرالیا صورت گرفت. تیم هند به دلیل حفظ کرایه کند در اولین ODI ، 20 درصد هزینه مسابقات جریمه شد. اولین ODI بین هند و استرالیا از محدودیت منع رفت و آمد برای نور در سیدنی گذشت. به نقل از زامپا ، ESPNCricinfo گفت: “من نمی دانم چه حکمی باید صادر شود و آیا مجازاتی باید در نظر گرفته شود ، اما باید کاری در این باره انجام شود. از نظر بینندگان ، این بهترین نوع بازی نیست.”

بوق تجاری

زامپا همچنین اظهار داشت که بازیکنان ممکن است وقت کافی برای بدست آوردن شدت مناسب برای بازی کریکت ODI نداشته باشند. اسپینر همچنین گفت که آنها مجاز به تمرین در دوره قرنطینه بودند ، اما تکرار فشار بازی بین المللی برایشان دشوار است.

زامپا گفت: “من نمی خواهم بهانه بیاورم ، اما تقلید از فشار کریکت یک روزه واقعاً دشوار است و بهترین راه برای انجام این کار این است که وقتی در یک تیم هستید و در حال تمرین میدانی هستید و شدت آموزش آن استاندارد بین المللی است”.

استیو اسمیت ، متخاصم استرالیایی نیز پس از پایان اولین ODI اعتراف کرد که اولین ODI در برابر هند مدت زیادی به طول انجامید.

بالا رفته

اسمیت گفت: “به نظر می رسد که تمام روز در حال انجام است. طولانی ترین 50 عکس در این منطقه که تاکنون گرفته ام ، مطمئناً است.”

استرالیا در اولین ODI از سری سه مسابقه هند را با 66 دوش شکست داد. هر دو تیم اکنون صداها را در ODI دوم روز یکشنبه در زمین کریکت در سیدنی ضبط می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله