هندی‌های بمبئی یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا تیلاک وارما جای خود را پس می‌گیرد؟

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در بازی IPL 2023 در ورزشگاه Wankhede بمبئی به مصاف رویال چلنجرز بنگلور می‌روند. در تقابل قبلی خود در این فصل، RCB با هشت ویکت پیروز شد. MI در حال حاضر با مجموع 5 برد از 10 مسابقه در رده هشتم جدول امتیازی قرار دارد. قهرمانان پنج دوره پس از شکست مقابل چنای سوپر کینگز وارد این مسابقه خواهند شد. MI برای این مسابقه، تیلاک ورما، بازیکن ستاره خود را نیمکت نشین کرده است که به احتمال زیاد مقابل RCB به این تیم باز خواهد گشت.

جدای از این، جوفرا آرچر ستاره MI نیز به دلیل مصدومیت از مسابقات کنار گذاشته شده و کریس جردن به عنوان جانشین او معرفی شده است.

با تشدید مبارزه برای بازی های پلی آف، کاپیتان روهیت شارما در ضربات توپ و بولینگ در طول اورهای مرگ، نگرانی اصلی میزبان MI خواهد بود.

با 184 دوش در 10 مسابقه با میانگین فراموش نشدنی 18.39 و نیم قرن انفرادی، شارما دومین فصل ضعیف متوالی خود را با خفاش تحمل می کند.

با این حال، با شلیک نکردن شارما در بالا، MI افرادی مانند ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو و کامرون گرین را در وسط قرار داد، در حالی که تیلاک وارما و تیم دیوید نیز شیار خود را در فینیشرهای با کیفیت در انتهای سفارش یافتند.

در همان زمان، MI نیز نگران مرگ بولینگ خود خواهد بود زیرا آنها چهار مجموع متوالی بیش از 200 گل در حین بولینگ دریافت کرده‌اند که دو مورد از آنها در عرشه‌های مسطح اینجا در ورزشگاه Wankhede ثبت شده است.

پیش بینی MI XI در مقابل RCB:ایشان کیشان، کامرون گرین، روهیت شارما، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، نهال وادهرا، رایلی مردیت، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، ارشد خان.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله