“همه به یاد خواهند آورد…”: هاردیک پاندیا در مورد چت با یاش دیال پس از حادثه “5 sixes” رینکو سینگ صحبت می کند.

هاردیک پاندیا با یاش دایال چت سرگرم کننده ای داشت بعد از اینکه یاش دیال 5 شش ضرب متوالی زد.© BCCI/Sportzpics

لیگ برتر هند (IPL) 2023 در حال حاضر رویدادهای به یاد ماندنی زیادی را برای طرفداران رقم زده است. اتفاقی که شاید در صدر لیست باشد، شاید دستاورد 5 ششی باشد که رینکو سینگ از کلکته نایت رایدر در مسابقه نهایی تعقیب و گریز در برابر یاش دیال از گجرات تایتانز زد. هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، که در آن مسابقه حالش خوب نبود، پس از بازی این فرصت را پیدا کرد تا با پیسر صحبت کند. هاردیک در گفتگو با رابین اوتاپا، بت‌باز سابق هند، در مورد مکالمه‌ای که با دایال داشت صحبت کرد.

من در آن بازی حال خوبی نداشتم، اما ویکرام سولانکی، ناگفته نماند، گفت: امروز قرار است جلسه ای داشته باشیم. زیرا تجارت ما ساده است: اگر ببازیم، جلساتی خواهیم داشت. به او (یاش دیال) گفتم: «می‌دانم که الان درد دارد. اما این بازی یک در میلیون است، همه شما را به یاد خواهند آورد!» هاردیک در جیو سینما گفت.

“بازی سختی برای باخت بود. اما خوبی ما این است که ما چیزی را زیر فرش نذاشتیم. ، فضای رختکن دوباره شاد بود.

پس از بازی مقابل نایت رایدرز در 9 آوریل، دیال دیگر در این فصل برای تایتان ها در IPL حضور نداشت. همچنین گزارش شده است که دایال از آن زمان 7-8 کیلوگرم وزن کم کرده است.

با این حال، Wriddhiman Saha، بت‌باز ویکت‌کِیپ فرنچایز اخیراً تأیید کرد که توسعه هیچ ارتباطی با حادثه 5-sixes ندارد.

سها گفت: “بیماری او ربطی به ضربه زدن به پنج شش ندارد. ربطی به بازی ندارد. او از گرما رنج می برد. حالش خوب نبود. از نظر روحی خوب است.” “شما باید با این موقعیت ها روبرو شوید. او در آن شب به یورکی هایش برخورد درستی نکرد. همه او را هل دادیم. او الان بهتر است. هیچ ارتباطی با این مسابقه وجود ندارد.”

مدافع عنوان قهرمانی اکنون برای رویارویی با پایتخت دهلی در 2 می آماده می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله