همانطور که هواداران از امکانات ضعیف استادیوم شکایت دارند، BCCI در نظر دارد تا قبل از جام جهانی ارتقاء گسترده ای داشته باشد: گزارش

BCCI در حال برنامه ریزی برای بازسازی گسترده با هزینه تخمینی بیش از 500 کرور روپیه برای حداقل پنج استادیوم اصلی در هند قبل از جام جهانی ODI در ماه های اکتبر تا نوامبر است. در طول 10 سال گذشته، این بازی پول زیادی به دست آورده است و BCCI، ثروتمندترین هیئت مدیره در جهان، ثروتمندتر شده است. با این حال، طرفداران رواقی که بازی را به آنچه هست تبدیل کرده‌اند، اغلب از امکانات اولیه در اکثر مکان‌ها در سراسر کشور محروم هستند. در طول سری تست هند-استرالیا در فوریه تا مارس، هواداران خشم خود را از نبود توالت تمیز در استادیوم آرون جیتلی در دهلی ابراز کردند. جای تعجب نیست که دهلی جزو پنج مکان برتری است که از نظر کاستی توسط BCCI ارزیابی شده است.

ارزیابی شکاف شکاف های موجود بین وضعیت فعلی و آینده ایده آل سازمان را مشخص می کند.

بر اساس فهرستی که در اختیار PTI قرار دارد، سایر مکان‌ها حیدرآباد، کلکته، موهالی و بمبئی هستند.

وانکهده در بمبئی ماه گذشته پس از شکایت یکی از هواداران از وضعیت بهداشتی ضعیف در استادیوم معروف، قبل از برگزاری ODI هند و استرالیا، بازسازی شد.

برآورد هزینه بازسازی این پنج سایت صدها کرور است.

حتی بدون احتساب هزینه تعمیر سقف، که حداقل در دهلی امکان پذیر نیست، به دلیل نقص های ساختاری در محل، هزینه بسیار زیادی است.

ورزشگاه دهلی 100 کرور، حیدرآباد 117.17 کرور، باغ نمادین کلکته 127.47 کرور، استادیوم قدیمی PCA Mohali 79.46 کرور و Wankhede 78.82 کرور هزینه خواهد داشت. هنگامی که کار سقف در میان باشد، هزینه ها به طور چشمگیری افزایش می یابد.

دوازده مکان برای میزبانی بازی‌های جام جهانی از جمله بنگالورو، چنای، دهلی، دارمسالا، گواهاتی، حیدرآباد، کلکته، لاکنو، ایندور، راجکوت، بمبئی و احمدآباد، محل احتمالی فینال، در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند.

در مجموع 48 بازی در مسابقات 46 روزه ICC برگزار خواهد شد. هند آخرین بار در سال 2011 میزبان جام جهانی ODI بود که تیم تحت رهبری ماهندرا سینگ دونی این جام را به دست آورد. PTI BS APA APA

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله