“هر درس، اسمک، پت…”: ویرات کوهلی در مورد معلمی که او را برای پوشیدن پیراهن هند تشویق کرد.

فداکاری ویرات کوهلی به تناسب اندام یکی از عوامل کلیدی در طول عمر او بوده است.© AFP

ویرات کوهلی بت زن هند و رویال چلنجرز بنگلور یکی از تاثیرگذارترین نام ها در کریکت جهان در حال حاضر است. کوهلی که اولین بازی بین المللی خود را در سال 2008 انجام داد، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بات‌بازانی که در این بازی انجام داده است، تثبیت کرده است. این بازیکن 34 ساله اولین بازی خود را برای هند در 18 اوت 2008 در ODI مقابل سریلانکا انجام داد. در حالی که او اولین حضور خود در T20I را در 12 ژوئن 2010 انجام داد، اولین حضور آزمایشی او یک سال بعد انجام شد.

در حالی که پایبندی کوهلی به تناسب اندام یک عامل کلیدی در طول عمر او بوده است، کاپیتان سابق هند و RCB اغلب مربی دوران کودکی خود راجکومار شارما را مدیون کمک به او برای رسیدن به اهدافش می داند.

کهلی روز پنجشنبه در یک پست اینستاگرامی همین موضوع را تکرار کرد.

برای برخی، ورزش همیشه در رتبه دوم قرار می گیرد، بنابراین فکر می کنم واقعا مهم است که از کسانی که از روز اول به شما ایمان داشتند، تجلیل کنید. من برای همیشه از آقای راجکومار سپاسگزارم که نه تنها برای من مربی بود، بلکه مربی ای بود که در طول سفرم از من حمایت کرد. من فقط پسری بودم که جرات رویاپردازی داشت، اما ایمان تو به من کمک کرد 15 سال پیش پیراهن هند را بپوشم. به خاطر هر نصیحت، هر درس شلاق زدن، هر نوازش روی سر، هر نوازش به پشتم و اینکه رویای من را به عنوان آرزوی خودت به دوش کشیدی، می‌خواهم از شما تشکر کنم.”

کوهلی اخیراً با لمس پاهای راجکومار قبل از بازی RCB مقابل دهلی کپیتالز در استادیوم آرون جایتلی به او سلام کرد.

او تاکنون 420 دوش در 11 مسابقه با میانگین 42.00 و نرخ ضربه 133.75 به ثمر رسانده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله