هری کین “پدیدار” می تواند رکورددار انگلیس شود: گرت ساوت گیت


گرت ساوت گیت می گوید هری کین “خارق العاده” قادر است به گلزن رکوردشکنی انگلیس تبدیل شود ، در حالی که مهاجم تاتنهام آماده می شود تا روز یکشنبه 50 امین دیدار خود را مقابل بلژیک بدست آورد. کین ، کاپیتان تیم ملی انگلیس با 32 گل بین المللی در رده ششم جدول جهانی است و 21 امتیاز از رکورددار وین رونی ساوت گیت عقب است که معتقد است بازیکن 27 ساله باید هدف عبور از رونی باشد. در این فصل کین 13 بار برای تاتنهام گلزنی کرده است اما در هر چهار حضور تیم ملی انگلیس در این دوره پیش افتاده است.

بوق تجاری

در آستانه سفر لیگ ملت ها به بلژیک ، سرمربی انگلیس ساوت گیت پرونده ای را تشریح کرد که در آن کین به دنبال جاودانگی فوتبال بود.

سوگیت در یک کنفرانس خبری گفت: “از نظر آنچه ممکن است ، رکورد گلزنی ها واقعاً جالب است زیرا شوت او برای ما خارق العاده است و او در کنار خود برای پیگیری رکورد وین رونی وقت دارد که این یک موفقیت بزرگ خواهد بود.” شنبه.

“من از دیدگاه او می دانم ، در حالی که موفقیت شخصی همان چیزی است که آرزو می کند ، یک موفقیت تیمی است.”

“او خیلی روی موفقیت تیم متمرکز است و می خواهد در چند سال آینده به موفقیت های تیم نگاه کند.”

کین از زمان کسب اولین کلاه خود در انگلیس چهار سال پیش لحظات به یاد ماندنی زیادی از جمله تبدیل شدن به بهترین گلزن جام جهانی 2018 را دریافت کرده است.

ساوت گیت در مورد خاطره مورد علاقه خود از کین در 49 بازی اول ، اولین گل بین المللی مهاجم را انتخاب کرد.

در آن زمان ، ساوت گیت تا 21 سالگی مدیر انگلیس بود و در همان سطح با کین کار می کرد تا اینکه در مارس 2016 اولین بازی روی هاجسون را مقابل لیتوانی انجام داد.

ساوت گیت گفت: “من فکر می کنم این اولین گل او برای انگلیس با روی است زیرا ما در رده سنی زیر 21 سال بودیم و هر وقت بازیکنان شما فراخوان می شوند ، شما همیشه می خواهید آنها موفق شوند.” .

“من یادم می آید که کشتن او را شنیدم و این لحظه درخشان برای همه ما بود زیرا شما می خواهید پسران شما رشد کنند و موفق شوند.”

“گل او در هامپدن (برابر اسکاتلند) و البته گل او در جام جهانی. بردن دکمه طلایی یک موفقیت شخصی باورنکردنی است.”

“حضور او را احساس کنید”

دکلان رایس ، هافبک تیم های انگلیس و وستهام تحت تأثیر ویژگی های رهبری کین و همچنین پایان درنده اش تحت تأثیر قرار گرفته است.

رایس گفت: “با” H “شما حضور او را همیشه احساس می كنید. اگر شب دیگر نگاه كنید ، او درگیر است ، اما پیش از این او در رختكن است ، همه را آماده می كند و با بچه ها جداگانه صحبت می كند.”

“برای جوانی مثل من که آرزو دارد کاپیتان آینده شود ، باید ببینید او چه کار می کند.”

“او ممکن است در زمین بلندترین صدا را نداشته باشد ، اما راهی که توپ را تحت فشار می گیرد و از دفاع می ترسد ، او یک رهبر واقعی است.”

در حالی که کین خود را برای بازی با بلژیک آماده می کرد ، معلوم شد که در تاریخ 25 اکتبر ، رنجروور (131،000 دلار) وی از پشت خانه اش به سرقت رفته است.

گفته می شود کین چندین بار ضبط نظارت تصویری داشته است که نشان می دهد اتومبیل چندین بار از اتومبیل لوکس خود عبور می کند و این نگرانی را ایجاد می کند که توسط باند مورد اصابت قرار گرفته است.

پس از نمایش جذاب جک گریلیش در یک پیروزی دوستانه در روز پنجشنبه با نتیجه 3 بر صفر مقابل جمهوری ایرلند ، اعتقاد عمومی بر این است که بال “استون ویلا” شایسته یک حضور مداوم در تیم ساوت گیت است.

هافبک چلسی ، میسون مونت ، با وجود بازی مقابل ایرلند در موقعیت مرکزی تر ، به عنوان رقیبی برای جای گریلیش شناخته می شود.

اما رایس ، دوست مادام العمر مائوتا ، پس از انتقاد از عملکرد وی در شبکه های اجتماعی ، شروع به دفاع از هم تیمی خود کرد.

بالا رفته

رایس در مورد تردیدهای مانت گفت: “ما در مورد آن صحبت نمی كنیم ، اما این بسیار سخت است.”

“من می دانم که ذهنیت او چگونه است. من می دانم که چگونه حرکت می کند. تعجبی ندارد که گرت او را انتخاب می کند ، فرانک (لمپارد) او را انتخاب می کند ، و اگر به هر رهبر لیگ برتر فرصتی می دادید ، آنها نیز او را انتخاب می کردند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله