“هرگز متاسفم نگو”: ریکی پونتینگ به ستاره پایتخت دهلی پس از شکست RCB می گوید

دهلی کپیتالز پس از باخت پنجمین بازی متوالی خود در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) در روز شنبه به مصاف رویال چلنجرز بنگلور (RCB) رسید. اگرچه این فرنچایز در مسابقات بدون برد است، سرمربی تیم ریکی پونتینگ در تلاش است تا فضای رختکن را شاداب نگه دارد. پس از بازی مقابل تیم بنگالورو، پونتینگ پیامی قوی به کولدیپ یاداو، اسپینر دی سی فرستاد و از او خواست که «هرگز از او عذرخواهی نکند».

پونتینگ یکی از معتبرترین مربیان در طیف کریکت است. اگرچه در حال حاضر همه چیز برای او و دهلی کپیتالز خوب پیش نمی رود، پونتینگ به صورت انفرادی بازیکنانی را که مقابل رویال چلنجرز عملکرد خوبی داشتند، برجسته کرد.

پونتینگ در طول سخنرانی خود از کولدیپ خواست که هرگز به او «متاسفم» نگوید. ظاهرا کولدیپ پس از نمایش ضعیفش با توپ در بازی با هندی های بمبئی از پونتینگ عذرخواهی کرد.

بولینگ خوب، خیلی خوب. اوایل ما را به چالش کشیدند؛ با یک فلایر بیرون آمدند. نگرش و تعهد ما برگشت، آن را عقب کشیدیم. کولدیپ، کجایی رفیق؟ تو بازی گذشته ناامید شدی، نه؟ در واقع در پایان بازی از من متاسفم. بنابراین رفیق، شما هرگز من و هیچ کس را به خاطر اتفاقاتی که در زمین کریکت رخ می دهد نبخشید. من می خواهم شما قوی برگردید و امروز 2/23 چهارم است، این یک طلسم عالی بود. پونتینگ در ویدئویی که توسط دهلی کپیتالز به اشتراک گذاشته شده است، گفت.

کاپیتان سابق استرالیا همچنین از لالیت یاداو، بازیکن همه کاره دی سی، که به خوبی با توپ کار کرد و در سهمیه 4 اور خود، 29 دوش را واگذار کرد، مملو از تمجید بود.

“لالیت، من فکر می‌کردم که تو با توپ خیلی خوب کار کردی. دو تا شش در آن یکی، وگرنه دلیلی که امروز تو را گرفتیم این بود که تو آن اورهای سخت را در پاورپلی انجام دادی، نه چندان دور از آن، و عالی انجام دادی. کار هم همینطور. آکسار، تو هم عالی بودی. 1/25 از سه نفر و پسر طلایی ما میچل مارش که 2/18 از اوورهای زوج خود را نیز می گیرد. آفرین.” پونتینگ افزود.

میدان دادن به تیم چیزی بود که پونتینگ کاملاً از آن راضی نبود. او در صحبت های خود از پسرانش خواست تا در چند بازی آینده بازی خود را از «خوب به عالی» برسانند.

“فیدینگ خوب بود. اما او خوب بود، اما عالی نبود. هر زمان که دفعه بعد وارد میدان شدیم، می خواهم میدان را از خوب به عالی برسانم. من از شما می خواهم که آماده سازی خود را انجام دهید، به دیدگاه خود نگاه کنید، برنامه بازی خود را انجام دهید و به روش خود بازی کنید. یک چیزی که در مورد بازی گفتم، می دانم که شما به سختی کار می کنید. به انجام کارهای درست ادامه دهید و در نهایت همه چیز تغییر خواهد کرد. این تنها راهی است که می‌توانیم به جلو برویم بچه‌ها – فقط، به عنوان یک گروه، برای همدیگر سخت کار می‌کنیم تا اوضاع را تغییر دهیم.»

دهلی کپیتالز با 5 باخت در 5 بازی در انتهای جدول IPL 2023 از نظر امتیازی قرار دارد. آنها تنها تیمی هستند که تاکنون در هیچ رقابتی برنده نشده اند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله