“هرگز در…”: مربی CSK مسابقه پلی آف IPL 2023 را خلاصه کرد

پیش از بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) مقابل دهلی کپیتالز، مربی ضربتی چنای سوپر کینگز (CSK) مایکل هوسی گفت که هرگز هیچ تورنمنتی با این اسکوربرد فشرده و فشرده ندیده است. با گذراندن مسابقات، جدول امتیازات لیگ برتر هند بیشتر و بیشتر رقابتی می شود. هنوز مشخص نیست که کدام چهار تیم به پلی آف راه خواهند یافت.

پیش از دیدار بین CSK و دهلی کپیتالز، مایکل هوسی گفت که آنها آرزوی صعود به پلی آف را دارند، اما جدول امتیازات بسیار خطرناک به نظر می رسد.

فکر نمی کنم تا به حال در تورنمنتی حضور داشته باشم که جدول آنقدر فشرده باشد. بنابراین بسیار خطرناک است که شروع به نگاه کردن به آینده و فکر کردن در مورد موقعیت نهایی نهایی کنیم، زیرا اگر به دور نگاه کنید، خودمان را به دردسر خواهیم انداخت. بنابراین اصلاً موضوع بحث هم نبود. بدیهی است که ما در مورد آن خواب می بینیم [the Playoffs]. و من امیدوارم، اما هنوز کار سخت زیادی در پیش است.”

مایک هوسی با تمجید از شیوام دوب گفت که او یک استعداد منحصربه‌فرد است و قدرت خارق‌العاده‌ای برای بیرون انداختن آن از پارک دارد.

او یک استعداد منحصربه‌فرد است. توانایی او در زدن توپ به بیرون از پارک شگفت‌انگیز است. او قدرت خارق‌العاده‌ای دارد. ما او را همیشه در تمرین می‌بینیم. آنچه واقعاً مهم است شفافیت نقش او در تیم است، شاید ما این کار را نکردیم. سال گذشته و اوایل امسال اصلا چنین چیزی را نداشتیم.»

مایک با ارائه به روز رسانی در مورد مصدومیت داب در بازی گذشته، گفت که اگرچه او از انگشت آسیب دیده است، اما می تواند در بازی مقابل دی سی بازی کند.

او در بازی گذشته نوعی آسیب دیدگی انگشت داشت. این یک نشانه بزرگ بود که او توانست بیرون بیاید و ضربه ای را بزند. هاسی درباره دوبی گفت.

او درباره بازی مقابل دی سی گفت: «این (پایتخت دهلی) در فرم خوبی بود. آنها در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود پیروز شده اند. خیلی خوب است که با کمی اطمینان به اینجا (چنای) آمدید. در آخرین مسابقه (مقابل رویال چلنجرز بنگلور در دهلی) برد غالب بود.

ما باید تا حد امکان خوب بازی کنیم. می دانم که دی سی در انتهای جدول قرار دارد اما آنها با چند برد خیلی سریع به صعود نزدیک هستند.”

وقتی از مایک در مورد فرم ضعیف بن استوکس سوال شد، گفت: “استوکس واقعا خوب تمرین کرده است. من تقریباً مطمئن هستم که برای انتخاب در دسترس است. این فقط به تعادل تیم بستگی دارد. بدیهی است که ما در شرایط چرخشی بازی می‌کردیم، بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند به سراغ گزینه بولینگ اضافی بر روی استوکس بروند، یک بازیکن همه‌جانبه که می‌تواند به درز ضربه بزند.”

در حال حاضر CSK با شش برد و چهار باخت با یک بازی بدون نتیجه در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در مجموع 13 امتیاز دارند. از سوی دیگر، دی سی با چهار برد و شش باخت در انتهای جدول قرار دارد. آنها در مجموع 8 امتیاز دارند و به دنبال دو رقمی شدن هستند. CSK در بازی قبلی خود مقابل بمبئی هندز (MI) و دی سی در بازی قبلی خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور پیروز شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله