هالر از وستهام حتی بیشتر در شفیلد یونایتد جمع می شود – فوتبال

سباستین هالر مهاجم وستهام یونایتد در نیمه دوم شفیلد یونایتد را به شکست خانگی 1-0 در لیگ برتر محکوم کرد و آنها را با یک امتیاز پس از 9 بازی به قعر جدول رده بندی رساند.

علی رغم اینکه در 45 دقیقه اول میهمان در مالکیت توپ مسلط بود ، “تیغه ها” موقعیت های زیادی را ایجاد کردند که الیور مک برنی مهاجم با ضربه سر خود را نزدیکتر کرد ، که باعث شد لوکاشنکو فاشانسکی کاملا توپ را نجات دهد.

پایان فوق العاده آنها در دقیقه 56 وقتی وستهام توپ را در میانه میدان بدست آورد و آن را در بالای حمله با وبا مهاجم ساحل عاج به پایان رساند ، او با نوک انگشتان آرون رمزدیل یک ضربه طوفانی را به گوشه بالا زد.

هالر فرصت داشت تا برتری خود را دو برابر کند ، اما او به نوعی اولین شوت خود را از مرکز آرتور ماسوآکو پراکنده کرد و در دقیقه 70 توپ را به درون دروازه فرستاد.

بدون شک سه دقیقه بعد دکلان رایس از وستهام می توانست بازی را رقم بزند ، اما ضربه سر او از کرنر Aaron Creswell به چوب برخورد کرد و به ایمنی برگشت.

مک بورنی ، مهاجم اسکاتلندی فصل گذشته ، گلزن شش گل ، هنوز حساب خود را در آن زمان باز نکرده است ، اما توانایی هوایی و دویدن خستگی ناپذیر او باعث مشکلاتی شده است زیرا شفیلد یونایتد در جستجوی گل تساوی به جلو می رود.

او سرانجام در دقیقه 75 فابیانسکی را شکست داد ، اما یک ضربه پای چپ با برخورد به وستهم به تیر دروازه برخورد کرد که با 14 امتیاز آنها را به رده هشتم رساند.

تیغه ها در انتها باقی ماندند و فقط چهار گل در لیگ به ثمر رساندند و جورج بالدوک مدافع نتوانست در آخرین سوت خود ناامیدی خود را پنهان کند.

“این داستان ما در این فصل است – یک جعبه خوب در یک جعبه ، اما بدون خطر کردن. این فقط مهاجمان نیستند ، ما این لحظه آخر را از دست می دهیم و در حال حاضر برای ما هزینه دارد. “

(گزارش فیلیپ اوکانر ؛ ویرایش: کریستین رگی و کن فریس)