هارشال پاتل و محمد سراج دو جان به کاپیتان KKR، نیتیش رانا می دهند. خیلی ترول کردند

خفاش‌بازان کلکته نایت رایدر روز چهارشنبه در ورزشگاه ام چیناسوامی مقابل رویال چلنجرز بنگلور در مسابقه IPL 2023 شکست خوردند. ضربه‌های آتشین جیسون روی، نیتیش رانا و رینکو سینگ به KKR کمک کرد تا در 20 اوور مجموع 200/5 را ثبت کند. در حالی که خفاش‌ها بازی آرامی داشتند، نمی‌توان همین را برای ستاره‌های RCB، محمد سراج (4-0-33-1) و هارشال پاتل (4-0-44-0) گفت. در حالی که آنها با توپ گران قیمت بودند، در تلاش های میدانی خود نیز ضعیف بودند. ابتدا، سراج، کاپیتان KKR، نیتیش رانا را که برای 5 ضربه می زد، در ویکت سیزدهم از ویجیکومار ویشاک رها کرد. رعنا پس از آن مهلت دیگری گرفت که هارشال او را در 15 اوور سراج رها کرد.

این دو به دلیل موقعیت های از دست رفته خود به شدت مورد ترول قرار گرفتند.

جیسون روی نمایش را با 50 آتشین رهبری کرد در حالی که کلکته نایت رایدر با مبارزه 200 برای پنج در برابر رویال چلنجرز بنگلور در IPL در روز چهارشنبه فرم خود را بازیافت. پس از چهار باخت در یورتمه به جایگاه هشتم سقوط کرد، KKR در نهایت وارد عمل شد و روی سرعت را در جلو تنظیم کرد و او در مسیر رسیدن به توپ 29-56 خود، پنج شش و چهار مرز را شکست، همانطور که او و نارایان جگادیسان (27؛ 29b) دادند. KKR بهترین شروع آنها در تاریخ – 83 دوش از 56 توپ.

ضربه زدن KKR در دو طرف دو طلسم بولینگ فوق‌العاده از طرف سریلانکا به نام Hasaranga انجام شد که او از 4-0-24-2 بازگشت، که باعث بال زدن کافی شد.

اول، طلسم خسیس او پس از نیمه وقت، انگیزه ای برای ضربه دوگانه ویشاک فراهم کرد، زیرا او جگادیسان و روی را رد کرد.

اما نیتیش رانا پس از آن مطمئن شد که آنها شتاب خود را از دست نخواهند داد زیرا او از دو مهلت خود – در 5 و 19 – استفاده کامل کرد تا به توپ 21 48 (3×4، 4×6) مسابقه دهد.

قهرمان جدید KKR، رینکو سینگ (18 خارج از بازی، 10b) سپس مسئولیت را بر عهده گرفت، و دو چهار و یک شش را شکست تا مطمئن شود که به رکورد 200 رسیده است.

دیوید ویز دو ضربه ششم زد تا 12 نتیجه را از دست بدهد.

روی به KKR نشان داد که چگونه در یک پاورپلی انجام می شود، و راهش را به توپ 22-50 رساند که دومین توپ متوالی او بود تا KKR بهترین شروع فصل خود را داشته باشد.

این مرد انگلیسی قصد خود را در برابر بازیکنانی مانند RCB که با توپ جدید و همچنین محمد سراج و دیوید ویلی در حال بازی بولر بودند، نشان داد و خشم خود را در زمانی که شهباز احمد اسپینر دست چپ در آخرین اوور پاورپلی معرفی شد، نشان داد. .

روی او را به مدت 4 شش در پنج توپ در 25 ران دود کشید تا KKR به بالاترین امتیاز خود در نیمه اول فصل با 66 بازی نرسیده برسد.

اما قدردانی از هاسارانگا، اسپینر سریلانکایی است که بعد از نیمه تمام به جلو آمد، جایی که او فقط دو دوش را واگذار کرد تا فشار را بر دو نفر وارد کند.

ویشاک و هارشال پاتل نیز حلقه را محکم کردند زیرا مرزها به طور ناگهانی خشک شد و این برای دو نفر مشهودتر شد.

جگادیسان که در تلاش برای کسب موفقیت‌های بزرگ بود، توسط بازیکنی از ویشاک به توپ پرتاب شد، در حالی که روی یک هلو از هندی بدون کلاه دریافت کرد که یک استامپ یورکر عالی به دست آورد تا مرد انگلیسی را از کنده‌اش پاک کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله