هاردیک پاندیا در حال تماشای بازگشت خود به بولینگ در جام جهانی T20 است


هاردیک پاندا ، ژنرال ارشد هند روز جمعه گفت او فقط در زمان بولینگ بازی خواهد کرد و از تیم خواست پس از اینکه بولینگ خود را در از دست دادن ODI استرالیا از دست داد ، با چندین مجموعه مهارت به دنبال بازیکنان دیگر باشد. واگن استیشن تماشایی که پس از جراحی کمر در حال بازسازی اقدامات خود است ، هنوز آماده نیست برای باری که تعادل دست را تحت تأثیر قرار می دهد ، شناخت ناخدا Virat Koli. پاندیا که جمعه جمعه پس از کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در 66 باخت ، 90 گل از 90 گل زد ، گفت: “من در حال کار روی بولینگ خود هستم. وقتی زمان آن فرا می رسد وارد بازی می شوم.”

بوق تجاری

هندی ها 374 دویدن برای میزبان را از دست دادند. برای یک مرد با ریش بسیار مهم است که او ، با شروع بولینگ در موقعیت های مسابقه ، قادر به انجام عملکرد با سرعت مطلوب مورد نیاز برای به دست آوردن عملکرد با کیفیت باشد.

واگن ایستگاه که شروع به بولینگ در شبکه ها می کند ، گفت: “من می خواهم به 100 درصد توانایی بولینگ خود برسم. من می خواهم با سرعت مورد نیاز در سطح بین المللی تمرین کنم.” در حالی که 10 ماه به جام جهانی ICC T20 باقی مانده است ، پاندا خاطرنشان كرد كه شروع بولینگ کاری است كه او می خواهد انجام دهد ، با توجه به اهداف بلند مدت و اتفاقات بزرگ.

وی گفت: “ما به بلند مدت فکر می کنیم. ما به جام جهانی T20 و سایر مسابقات مهم فکر می کنیم که بولینگ من از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد.”

“اگر 375 برای تعقیب و گریز داشته باشید ، همه باید با تنش بازی کنند. هیچ کار دیگری نمی توان انجام داد. شما نمی توانید خیلی برنامه ریزی کنید.” Pandya تاس درست نکرد زیرا هند نیز باید گزینه های جامعی را در نظر بگیرد ، با توجه به اینکه برای تعادل تیم ODI به گزینه ششم بولینگ نیاز است.

وی گفت: “من فکر می کنم ممکن است مجبور شویم کسی را پیدا کنیم که قبلاً در هند بازی کرده باشد ، او را ثبت نام کنیم و راهی برای جلب او در بازی پیدا کنیم.” وی در مورد نمایش فلاپ جمعی تیم بولینگ هند گفت: “همیشه دشوار خواهد بود اگر با پنج بولر بروید ، زیرا اگر کسی یک روز تعطیل داشته باشد ، شما کسی را برای اجرای این نقش نخواهید داشت”.

وی گفت: “….. بیشتر از آسیب دیدگی ، مربوط به نقش ششم دیگ است. اگر کسی روز بدی داشته باشد ، بنابراین بقیه بچه ها بالش بیشتری می گیرند.”

بالا رفته

در مورد گزینه های موجود ، Pandya جوان در پاسخ به این زبان از برگزیدگان خواست که به برادر بزرگتر خود Krunal نگاه کنند ، که در حال چرخش از همه جهات است.

وی با شوخی گفت: “… شاید شما بتوانید از همه افراد آنجا نام ببرید … شاید ما فقط باید به خانواده پاندا نگاه كنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله