هاردیک پاندیا آکاش آمبانی را قبل از مسابقه MI و GT در آغوش می گیرد، عکس در فضای مجازی منتشر شد

هاردیک پاندیا آکاش آمبانی را قبل از مسابقه MI و GT در آغوش می گیرد، عکس در فضای مجازی منتشر شد

هاردیک پاندیا آکاش آمبانی را در آغوش می گیرد© توییتر

سرخپوستان بمبئی با ثبت هفتمین برد خود در این فصل در روز جمعه شانس خود را برای حضور در پلی آف IPL 2023 افزایش دادند. قهرمانان پنج دوره با 27 ران برتری گجرات تایتانز را شکست دادند و مجموع امتیازات خود را به 14 رساندند و در رده سوم جدول امتیازی قرار گرفتند. پس از اینکه سوریاکومار یاداو یک توپ 49 103* را شکست، MI در 20 اور از او خواسته شد که ابتدا با خفاش بزند. مدافعان قهرمانی بعداً علیرغم ضربه قهرمانانه 79*32 توپ از رشید خان به 191/8 محدود شدند. این یک لحظه بسیار ویژه برای هاردیک پاندیا، کاپیتان GT بود که در مقابل تیم سابق خود در IPL قرار گرفت.

قبل از بازی پر امتیاز، هاردیک در حالی که پسر نیتا آمبانی، صاحب MI، آکاش را در آغوش گرفته بود دیده شد. به زودی این تصویر در شبکه های اجتماعی محبوب شد و طرفداران را تحت تاثیر قرار داد.

قابل ذکر است، هاردیک از سال 2015 تا 2021 بخشی جدایی ناپذیر از تیم MI بود. او بعداً قبل از مزایده های بزرگ 2022 از تیم آزاد شد و به عنوان کاپیتان گجرات تایتانز به خدمت گرفته شد.

دعوت به خفاش، M.I. در پس زمینه خیره کننده 103 سوریاکومار یاداو که تنها از 49 توپ خارج نشد، امتیاز 218 برای پنج را به ثمر رساند.

در پاسخ، گجرات می تواند با گلزنی رشید خان با گلزنی 32 توپ 79 به امتیاز 191/8 برسد.

بازیکن ایمپکت آکاش مادوال سه ویکت برای بمبئی گرفت، در حالی که اسپینرها پیوش چاولا و کومار کارتیکیا هر کدام دو ویکت گرفتند.

پیش از این، ایشان کیشان و ویشنو وینود به ترتیب 31 و 30 گل برای بمبئی به ثمر رساندند. رشید با ارقام 4/30 انتخاب بازیکنان GT بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله