هاربهاجان سینگ، هم تیمی سابق کاپیتان CSK، فاش کرد: “مانترای برنده MS Dhoni…”

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni© BCCI/IPL

با شکستن سانجو سامسون و تیمش از قلعه چپاک با یک برد سه ران کوتاه و محرومیت از کاپیتان CSK، ام اس ثونی، برای پایان دادن به بازی در یک بازی هیجان انگیز در اولین رویارویی خود در IPL 2023، ارتش زرد اکنون هدف قرار خواهد گرفت. برای جبران لطف در شهر صورتی. پس از باخت به راجستان رویالز، CSK در سه بازی پیاپی پیروز شد تا به صدر جدول رده بندی تیمی صعود کند. با این حال، RR از هفت بازی هشت امتیاز دارد. یکی از بزرگترین دلایل نمایش خوب CSK، شروع خوبی است که تیم از زوج افتتاحیه خود یعنی روتوراج گایکواد و دوون کانوی به دست آورده است. متیو هیدن، بازیکن سابق کریکت استرالیا، کانوی را که بهترین ضربه زن برای CSK است و به خاطر نشان دادن تطبیق پذیری خود در مسابقات IPL در حال انجام است، مورد تحسین قرار گرفته است.

متیو هیدن در گفت‌وگو با Star Sports Cricket Live گفت: «در ابتدا نگران دوون کانوی بودم زیرا او مدتی را در پاورپلی می‌گذراند و روتوراج گایکواد به عنوان یک مهاجم بازی می‌کرد. اما کانوی در بازی های اخیر دنده خود را تغییر داده است. شراکت افتتاحیه با CSK در شروع فصل گرم و سرد بود، اما اکنون ثبات وجود دارد. خیلی خوب است که می‌بینیم کانوی به‌عنوان یک بازیکن ارشد، نقش رهبری را برعهده می‌گیرد.”

یکی دیگر از دلایل بزرگی که CSK دوباره فرم خود را به دست آورده است، نحوه هدایت آنها توسط کاپیتان الهام بخش خود، MS Dhoni است. هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، با نگاهی اجمالی به شعار موفقیت کاپیتان قهرمان چهار دوره IPL، گفت که MS Dhoni تا پایان از بازیکن حمایت می کند.

هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو Star Sports صحبت می کرد، گفت: “مانترای برنده MS Dhoni این است که او از بازیکن در بهترین و مورد علاقه ضربه زدن خود حمایت می کند. Dhoni تا آخر از بازیکنان حمایت می کند و به همین دلیل CSK یک تیم قهرمان است. او اغلب یا بعد از هر مسابقه از برنامه بازی خود منحرف نمی شود. بازیکنان باید این ایمان و اعتقاد را به مدیریت و کاپیتان داشته باشند. تنها در این صورت است که آنها عملکرد خود را انجام می دهند و مدیریت تیم MS و CSK آن را درک می کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله