نیوزلند علیرغم دوندگی برق آسا افتخار در پاکستان از سفیدپوش شدن در پاکستان اجتناب کرد

هنری شیپلی و راچین راویندرا در پنجمین و آخرین مسابقه بین‌المللی یک روزه یکشنبه در کراچی در حالی که نیوزلند پاکستان را با 47 ران شکست داد، شش ویکت مشترک به دست آوردند. این برد به این معنی بود که نیوزلند از برد پنج مسابقه ای که پاکستان 4-1 پیروز شد اجتناب کرد. نیوزیلند اول ضربه زد و در 49.3 اور با نیم قرن از ویل یانگ و تام لاتام امتیاز 299 را به ثمر رساند. شیپلی پرتاب کننده سریع 3-34 و اسپینر راویندرا بهترین امتیاز دوران حرفه ای خود را 3-65 به دست آورد، زیرا نیوزیلند از 72 توپ درخشان افتخار احمد در 94 جان سالم به در برد و پاکستان را با 252 توپ در 46.1 اور اخراج نکرد.

این شکست به این معنی است که صعود پاکستان به رتبه اول در رده بندی ODI تنها 48 ساعت به طول انجامید و آنها اکنون پس از استرالیا و هند سوم هستند.

لاتام گفت: قطعاً داشتن یک عملکرد کامل در بازی گذشته بسیار خوب است.

شیپلی با توپ جدید بسیار خوب ضربه زد، او طول مناسب آن ویکت را بعد از اینکه ما برابر شدیم را پیدا کرد.

احمد از 66-4 فایبک بک پاکستان را رهبری کرد و 97 را برای ویکت پنجم با آقا سلمان اضافه کرد که 57 گل به ثمر رساند، اما نیوزلند اعصاب خود را حفظ کرد تا نفر آخر هریس رئوف را وادار کند تا برای یک ویکت بدود.

ضربه آتشین احمد شامل هشت چهار و دو شش بود.

حدود 20000 تماشاگر در این جشن حاضر شده بودند و انتظار داشتند بابر اعظم صدمین ODI خود را به یاد ماندنی تبدیل کند، اما زمانی که کاپیتان پاکستان در یک تحویل ضعیف توسط شیپلی برای 5 توپ گرفتار شد، ناامید شدند.

قبل از این افتتاحیه، شان مسعود به هفت سقوط کرد. فخار زمان موفق شد 64 گل سخت 33 را به ثمر برساند و محمد رضوان 9 گل را به ثمر رساند تا پاکستان با نتیجه 66-4 مبارزه کند.

اعظم گفت: «ما نتوانستیم آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم به پایان برسانیم.

او گفت، کل سریال عالی بود. اجراهای خوبی داشت. لحظات مثبت زیادی وجود داشت، ما توانستیم قدرت خود را روی نیمکت آزمایش کنیم.”

اسامه میر 20 گل، شاداب خان 14، شاهین شاه افریدی هیچ گلی و محمد وسیم شش گل به ثمر رساندند، اما نتوانست به اندازه کافی برای حمایت از احمد ارائه دهد.

اینینگ نیوزلند حول توپ 91 یانگ 87 و توپ 58 لاتهام 59 پس از پیروزی تیم میهمان و تصمیم به زدن توپ در استادیوم ملی ساخته شد.

نیوزیلند تام بلوندل را برای 15 و سپس هنری نیکولز را برای 23 از دست داد، قبل از اینکه یانگ اینینگ ها را در 74 ران ویکت سوم با لاتهام تقویت کرد.

یانگ هشت تا چهار و دو شش زد و به نظر می رسید که برای صد زدن آماده باشد، اما در اوور 30 ​​به طرز هوشمندانه ای توسط رضوان ساق اسپینر شاداب در ویکت گرفتار شد.

مارک چپمن با یک توپ 33 توپ 43 با دو شش و پنج چهار تا 56 تا برای ویکت چهارم با لاتام اضافه کرد.

چپمن بدشانس بود که وقتی شاداب را در دستکش گرفتار کرد، از پای شاداب ضربه زد. او 22 را از یک اور آف اسپینر عجی سلمان گرفت.

لاتام همچنین در اور 42 پس از برخورد به پنج مرز، اسپینر میر را دفع کرد.

راویندرا (28) و کول مک‌کانچی (26) قبل از اینکه نیوزیلند در 49.3 اور از جام حذفی شود، دوهای مفیدی را اضافه کردند.

برای پاکستان، شاهین 3-46 و میر و شاداب هر کدام دو ویکت گرفتند.

پاکستان دو بازی اول را با پنج و هفت ویکت در راولپندی برد و سپس دو مسابقه بعدی را در کراچی با 26 و 102 ران برد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله