نیشان مادوشکا و کوسال مندیس در نقش سریلانکا پامل ایرلند با دو تن برخورد کردند

نیشان مادوشکا و کوسال مندیس در روز پنج‌شنبه مقابل ایرلند دو سده گلزنی کردند در حالی که چهار خفاش‌باز برتر سریلانکا برای سومین بار در تاریخ آزمون صدها گل به ثمر رساندند. میزبانان اولین اینینگ خود را در 704 برای سه بعد از چای در روز چهارم دومین تست در Galle، 212 دوش جلوتر اعلام کردند. ایرلند 54 برای دو در استامپ بود و در روز آخر به 158 بازی دیگر نیاز داشت تا از دومین شکست متوالی اینینگ جلوگیری کند. ایرلند همچنان می‌تواند به اولین تساوی تاریخی دست یابد، اگر بتواند پس از باخت در هر پنج بازی از زمان کسب وضعیت تست در سال 2017، ادامه دهد.

مادوشکا اولین قرن آزمایشی خود را به دو صد تبدیل کرد و پس از ماهلا جایاواردن به دومین جوان سریلانکایی تبدیل شد که موفق به کسب تست 200 شده است.

او برای 205 در ساعت سوم بعد از ظهر، lbw به اندی مک براین اخراج شد، و ایرلند با موفقیت از تصمیم پس از رد درخواست تجدید نظر اولیه درخواست تجدید نظر کرد.

ضربه ماراتن مادوشا پس از اینکه با 339 زایمان روبرو شد، شش دقیقه کمتر از 8 ساعت به طول انجامید و 22 ضربات چهار و شش را زد.

مندیس، که دو بار در دهه 190 از کار برکنار شد، با فشار دادن تحویل بن وایت به پشت مربع برای سرقت یک تک آهنگ، به اولین آزمون 200 خود رسید.

او 245 دوش جمع آوری کرد و با رکورد جهانی 12 شش گانه وسیم اکرم در یک دوره آزمایشی یک فاصله داشت.

آنجلو ماتیوس در اولین تست به خاطر یک اردک اخراج شد و در این مسابقه برای یک مسابقه اخراج شد، اما از این مهلت حداکثر استفاده را کرد تا صدمین تست خود را ارسال کند.

این امر میزبانان را وارد کتاب‌های درسی چهار سنتوریون پس از بازی هند مقابل بنگلادش در سال 2007 و پاکستان مقابل سریلانکا در سال 2019 کرد.

کاپیتان دیموث کاروناراتنه که روز چهارشنبه 115 گل به ثمر رساند بلافاصله اعلام کرد.

مجموع هیولایی آنها 704 برای سه نفر نیز بالاترین رقم تاریخ در گاله بود و از بنگلادش 638 در سال 2013 پیشی گرفت.

زمین همچنان بهشت ​​batsman ها بود، اما رامش مندیس قبل از اینکه جایاسوریا پیتر مور را در پوشش اضافی کوتاهی گرفتار کند، جیمز مک کالوم را 10 بازی بولینگ کرد.

اندی بلبیرنی و هری تکتور مشکلی نداشتند که ایرلند را به بن بست برسانند، کاپیتان تیم دوازدهم بیرون نیامد و تیم چهارم ایرلند هفتم شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله