نیتین منون در جریان مسابقه Arjun Tendulkar و SRW نظر داور را می گیرد. توییتر شگفت زده شده است

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه با شکست سان‌رایزرز حیدرآباد در IPL 2023، هت‌تریک کردند. به ناک 64 ران شکست ناپذیر کامرون گرین. بعداً، پس از اینکه کل گروه بولینگ در پیروزی تیم مشارکت کردند، SRH به مدت 178 باولینگ حذف شد. با این حال، یک لحظه شگفت‌انگیز مربوط به داور نیتین منون، توجه همه را به خود جلب کرد و به یکی از نکات برجسته مسابقه تبدیل شد.

در چهارمین توپ از سومین اور تعقیب و گریز SRH، آرجون تندولکار توپی را به راهول تریپاتی زد که از پا عبور کرد و به سلامت در دستان ایشان کیشان، ویکت بان MI فرود آمد. هم از دروازه بان و هم از بازیکن زمین خواسته شد که توپ را پشت سر بگیرند اما داور نشان داد که توپ از راه دور است. کاپیتان روهیت شارما نیز علاقه ای به مصرف DRS نشان نداد، اما اتفاقی که بعدا افتاد همه را شگفت زده کرد.

نیتین منون کمی گیج به نظر می رسید و داور را بررسی کرد تا بررسی کند که توپ واید یا نه. بعداً مشخص شد که خفاش در یک اولتراکک درگیر نبود و یک توپ پهن به او داده شد.

با توجه به اینکه هیچ یک از تیم ها بررسی DRS را انتخاب نکردند، اقدام منون باعث کنجکاوی در توییتر شد و بسیاری از طرفداران ناامیدی خود را از عدم قضاوت داور ابراز کردند.

در صحبت کردن از بازی، کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در تلاشی تاول‌آمیز به مقام بیستم درخشان دست یابد، در حالی که هندی‌های بمبئی با 14 ران سان‌رایزرز حیدرآباد را شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه‌شنبه شکست دادند، قدرت خود را به نمایش گذاشت. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی برای حفاری عمیق تر با کمک مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) بهبود یافتند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله