“نیاز به بهبود…”: برداشت صادقانه کولدیپ یاداو از دهلی کپیتالز پس از پیروزی چشمگیر مقابل سان رایزرز حیدرآباد

دهلی کپیتالز روز دوشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک پیروزی عصبی را مقابل سان رایزرز حیدرآباد به ثبت رساند. در یک تریلر کم امتیاز، هیچ یک از دو تیم ضربتی نتوانستند در حالی که بازیکنان در زمره بولرها بودند، بازی کنند. اگرچه دی سی اکنون دو بازی را برده است، اما پس از هفت بازی همچنان در انتهای جدول امتیازات قرار دارد. کولدیپ یاداو با ارزیابی صریح از ضربه زدن تیم، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اذعان کرد که جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک واحد بولینگ به آن اعتقاد داشتیم، واقعاً در طول مسابقات این کار را انجام دادیم. کولدیپ روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: ما هنوز باید ضربات خود را بهبود ببخشیم.

بول کاران دهلی تمام تیم باتینگ را در حیدرآباد بیرون نکردند اما توانستند آنها را به 137/6 محدود کنند.

ویکت نداشتیم اما برای 20 اور خیلی خوب توپ زدیم. ما فشار را روی آنها نگه داشتیم، نه اینکه مرزهای آسان را از بین ببریم.

فکر می‌کردم در بازی نیمه‌تیم واقعاً خوب بازی کردیم و 35-36 دوش عقب بودیم. پس از آن، من و آکسار، فقط ما را در فاز میانی در بازی نگه داشتیم و در چهار اور آخر، نورجه و موکش فوق‌العاده خوب ضربه زدند.»

در اور نهایی، SRH به 13 ران برای پیروزی نیاز داشت، اما موفق شد تنها 6 را به ثمر برساند. کولدیپ از روشی که موکش کومار در هنگام مرگ اعصاب خود را حفظ کرد بسیار خوشحال بود.

او همچنین بازی گذشته را خوب بازی کرد. او اولین IPL خود را بازی می کند، روز به روز در حال پیشرفت است. کولدیپ گفت: بولینگ در اورهای مرده هرگز آسان نیست.

زمانی که تصمیم دیوید وارنر برای اولین ضربه زدن زیر سوال رفت، کولدیپ به سرعت به دفاع از او پرداخت.

او هفت سال اینجا بازی کرد. او شرایط را به خوبی می شناسد و به همین دلیل تصمیم گرفت اول بکوبد.

ویکت کند بود و او فکر کرد که تعقیب آن دشوار است. به عنوان یک تیم بولینگ، او به ما اعتقاد داشت. او به همه آزادی داد.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله