نوین الحق “فقط زمانی واکنش نشان می دهد که…”: بزرگ پاکستانی پس از تفرقه با ویرات کهلی به ستاره LSG فشار می آورد.

ویرات کهلی (سمت چپ) و نوین الحق© توییتر

شهید افریدی، کاپیتان سابق تیم کریکت پاکستان، پس از درگیری او با ویرات کهلی در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023، به حمایت از نوین الحق افغانستان پرداخت. رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر غول‌ها. افریدی در تعامل اخیر خود با بیان اینکه نوین بدون تحریک چنین رفتاری نمی کرد، گفت: او مردی است که بی دلیل وارد دعوا نمی شود. افریدی همچنین گفت که تا به حال یک بولر سریع جوان را به این هجوم ندیده است.

«نوین تنها زمانی واکنش نشان می دهد که فردی نسبت به او پرخاشگری نشان دهد. من اغلب او را در حال بولینگ می دیدم، او همچنین با چکش مورد اصابت قرار می گرفت، اما او هرگز سعی نکرد با کسی دعوا کند. یادم نمی آید تا به حال او را اینقدر تهاجمی دیده باشم یا نه. تیم بازیکنان تهاجمی دارد، ما هم آنها را داریم و این اشکالی ندارد. این اتفاق می افتد. بولرهای سریع به طور طبیعی چنین هستند. افریدی به تلویزیون سماع پاکستان گفت: چنین چیزهایی ادامه دارد.

آفریدی در جریان بازی گاله گلادیاتورز و کندی تاسکرز در لیگ برتر لنکایی نیز درگیری داشت. افریدی حتی توصیه ای به این جوان در توییتر منتشر کرد.

توصیه من به بازیکن جوان ساده بود: بازی کنید و به خودتان اجازه ندهید که از کلمات توهین آمیز استفاده کنید. من دوستانی در تیم افغانستان دارم و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. احترام به هم تیمی ها و حریفان روحیه اصلی بازی است.” در شبکه های اجتماعی نوشت.

پرتاب کننده سریع افغانستان نیز به توصیه افریدی پاسخ داد.

“همیشه آماده دریافت نصیحت و احترام، کریکت یک بازی جنتلمنی است، اما وقتی کسی می گوید همه شما زیر پای ما هستید و پشت سر او می ایستید، این فقط به من مربوط نمی شود، بلکه به مرد من هم مربوط می شود. او در توییتر خود نوشت: #احترام بگذارید #احترام بگذارید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله