نه ویرات کهلی یا بابر اعظم! انتخاب فوق العاده هاربهاجان سینگ برای “Batsman شماره 1 جهان”

عکس فایل هاربهاجان سینگ© توییتر

هفته دوم IPL به شهرت خود به عنوان یک لیگ باورنکردنی ادامه می دهد. چهار تریلر پشت سر هم آخرین توپ از دوشنبه تا پنجشنبه منتشر شد. راجستان رویالز برای اولین بار از سال 2008، عملکرد خیره کننده ای را برای شکستن قلعه Chepauk انجام داد و چنای را شکست داد. ساندیپ شارما در فینال خونسردی خود را حفظ کرد و 20 ران دفاع کرد تا تیمش یک پیروزی معروف را به ارمغان آورد و به MS Doni اجازه نداد تا آن را با سبکی تمام کند. جدای از نمایش ساندیپ تحت فشار در فینال، سه اسپین RR شامل آشوین-چاهال-زامپا بولینگ فوق العاده ای انجام دادند و جوس باتلر در نیم قرن تلاش آنها را به یک امتیاز رقابتی رساند.

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، با تمجید از جاس باتلر – برنده جایزه Orange Cap IPL 2022 – به خاطر ضربه خوبش در پیست اسپین-دوستانه Chepauk، بازی افتتاحیه انگلیس را “شماره 1 در جهان” نامید.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت که باتلر از این چروک تا حد کمال استفاده می کند.

من برای تمجید از جاس باتلر کلافه هستم. او یک ضربه زن قابل اعتماد در توپ کریکت است. او به خوبی از چین استفاده می کند، تکنیک خوبی دارد و با پاهایش در برابر سرعت و چرخش خوب کار می کند. برای من، او در حال حاضر مرد شماره 1 کریکت جهان است.”

روز پنجشنبه، کانون توجه IPL در شمال از یک مهیج هیجان‌انگیز در جنوب تغییر می‌کند، زیرا پادشاهان پنجاب میزبان تایتان‌های گجرات در خانه هستند. محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی، با ستایش از کاپیتان پنجاب و شیخار داوان، بازیکن اصلی تیم ملی، او را “خلیفه” IPL نامید.

“بولینگ پنجاب کینگز خوب است. تیمی با ترکیب بولینگ خوب شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر تاتا IPL دارد. شیخار داوان خلیفه TATA IPL است. او در فرم قرار دارد و تیمش را هدایت می کند. محمد کایف به ستاره اسپورت گفت: این شرایط شانس تیم او را برای پیشرفت در این فصل بیشتر کرده است.

دیوید هاسی، بازیکن سابق استرالیایی همه کاره، با تمجید از شیخار داوان به خاطر نحوه خفاش کردنش، کریکت باز هندی را بهترین در این حرفه خواند.

Hussey گفت: “استراتژی پادشاهان پنجاب ساده به نظر می رسد – خفاش در اطراف شیخار داوان. داوان به طرز درخشانی در مسابقات ضربه زده است، او یک ضربه زن در سطح جهانی است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله