نه ایشان کیشان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، این بازیکن را به عنوان جانشین KL راهول در فینال WTC می خواست.

مایکل وان گفت که یاشاسوی جیسوال را به عنوان مصدوم KL Rahul انتخاب می کرد.© AFP

مایکل وان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، گفته است که یاشاسوی جیسوال را به عنوان جانشین KL راهول مصدوم در تیم هند برای فینال جام جهانی تست (WTC) انتخاب می‌کرد. اظهارات وان پس از آن بیان شد که جیسوال در بازی روز جمعه راجستان رویالز مقابل کلکته نایت رایدرز، سریعترین نیم قرن تاریخ لیگ برتر هند (IPL) را با تنها 13 توپ شکست داد. جیسوال صد ران خود را تنها با دو ران از دست داد زیرا در 98 تنها 47 تحویل بدون شکست باقی ماند. وان در توییتی گفت که جیسوال 21 ساله یک سوپراستار خواهد شد.

وان در توییتی نوشت: “من @ybj_19 را به عنوان جایگزینی برای KL Rahul در فینال جام جهانی تست انتخاب می کنم… او خیلی خوب است… او یک سوپراستار خواهد شد.”

جیسوال در راه رسیدن به 50 سالگی، شش چهار و سه شش در مقابل باغ حیرت‌انگیز ادن زد و رکورد قبلی 14 توپی را که به طور مشترک توسط KL Rahul و پت کامینز در اختیار داشتند، شکست.

این جوان 21 ساله که در کودکی به بمبئی نقل مکان کرد و در یک چادر زندگی کرد تا رویاهای کریکتینگ خود را دنبال کند، در اولین اور با کاپیتان کلکته، نیتیش رانا، 26 دوش به ثمر رساند.

جیسوال تنها یک قرن را از دست داد زیرا راجستان یک هدف متوسط ​​150 نفری را با 41 توپ در اختیار داشت.

جیسوال که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، گفت: “من خوب آماده می شوم و به خودم اعتماد دارم تا شوت هایم را اجرا کنم. می دانم که نتایج به دست می آید. می خواستم بازی را تمام کنم و برنده شدن در بازی شعار من بود.”

او گفت: «من فقط به نرخ خالص اجرا (برای راجستان) فکر می‌کردم و نه به قرن خودم.

شایان ذکر است، اینینگ های خیره کننده جیسوال همچنین پس از اینکه یووراج سینگ هندی در جام جهانی 2007 آفریقای جنوبی با گلزنی نیم قرن، تنها 12 توپ را در برابر انگلیس به ثمر رساند، به دومین سریع ترین مسابقات در تاریخ T20 تبدیل شد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله