“نمی دانم چرا او به اندازه کافی تناسب اندام ندارد”: انتقاد روهیت شارما، ستاره سابق پاکستانی در مورد مقایسه MS Dhoni

چنای سوپر کینگز توانایی خود را برای شکست گجرات تایتانز در فینال هیجان انگیز IPL 2023 در روز دوشنبه نشان دادند و پنجمین عنوان خود را به دست آوردند. با تعقیب یک هدف اصلاح شده 171 در 15 اور (روش DLS)، راویندرا جادجا اعصاب خود را حفظ کرد و مرز آخرین توپ را شکست و CSK را با 5 ویکت برد. با این برد، CSK با رکورد هندی های بمبئی برای بیشترین عناوین برابری کرد. با توجه به اینکه هر دو تیم هر کدام پنج عنوان قهرمانی را کسب کرده اند، مقایسه بین ام اس دهنی و روهیت شارما انجام می شود.

با این حال، کاپیتان سابق پاکستان هرگونه مقایسه ای را رد کرد و گفت که تفاوت زیادی بین هر دو بازیکن وجود دارد، به خصوص از نظر آمادگی جسمانی که روهیت از آن عقب است.

“تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد. روهیت شارما ماموریت بزرگی دارد، او کاپیتان هند است. او باید در همه جنبه ها الگو باشد و تناسب اندام یک جنبه بسیار مهم است. به عنوان کاپیتان، اگر در موقعیتی هستید که از هم تیمی های خود چیزی بخواهید، باید خودتان آن را داشته باشید. شما باید در اوج باشید.» باث در کانال یوتیوب خود گفت.

وقتی به روهیت شارما نگاه می کنید، متوجه می شوید که تناسب اندام یکی از جنبه هایی است که او می تواند بسیار بهتر باشد. این کار ضربه زدن و اعتماد به نفس او را نیز بهبود می بخشد. اما ما خیلی وقت است که در مورد آن صحبت می کنیم. نمی دانم چرا او به اندازه کافی تناسب اندام ندارد. شاید خودش دلیل آن را می داند.»

در ابتدای بازی نهایی، B Sai Sudharsan 96 توپ از 47 توپ را به ثمر رساند، در حالی که گجرات تایتانز پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند، 214 توپ را در چهار توپ به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه تایتان های غارنورد گجرات و نه آب و هوای بد در این دو روز نتوانستند مانع از هم سطح شدن مردان دونی با رقبای سرسخت خود، هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL شوند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله